Tjukk og lykkelig... igjen :o) Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg bare lurer fryktlig på hvor vondt det gjør... Har termin i morgen, men legen min ville ikke gjøre noe før neste uke... Men jeg har hørt at det er uuuutrooolig vondt...?? Er det virkelig så ille? da vet jeg ikke om jeg tør... ;o) hehe.
kokkelimonke Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Heisann! Legen på sykehuset gjorde et forsøk på å strippe meg i går, men det gikk ikke, for jeg var ikke moden i det hele tatt. Men hun dreiv og røsket og fiklet og trykket veldig inni der, prøvde å få inn en finger osv. Jeg skal ærlig innrømme at selve "inngrepet" var fryktelig vondt, men helt overlevbart. Det var liksom akkurat der og da det var vondt, og etterpå hang det igjen litt sånne mensensmerter, som varte resten av dagen. Men idag kjenner jeg ingenting til det :-) Jeg synes definitivt du skal gjøre det om du har muligheten til det, for det er ikke så vondt at det ikke er verdt at fødselen kanskjje begynner, slik at du slipper å gå mange dager på overtid. Så de smertene tror jeg du fiiint overlever :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå