Gå til innhold

uff, nå veier jeg 80 kg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har aldri trudd jeg skulle veie sååå mye! nå er ikke jeg så lav heller(174)

men.. uff.. blir bare deprimert av å tenke på d...gått opp 14 kg.. glad d bare er 3 uker til termin..

ja, d var dagens syte innlegg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å være 1.68 og veie 90kg ;)

Heldigvis bare 3uker igjen til termin selv.. Og når ungen er ute blir det jobbing med å få tilbake normalvekta ja!!

Skrevet

Jeg veier 79 og har også gått opp 14 kg... men jeg er bare i uke 29 så har enda muligheter for å legge på meg mye mer... Så jeg syter litt mer enn deg ;p

Skrevet

Jeg er 1.83 og veier nå 95 kilo!!!!

Tror jeg kommer til å grine hvis vekta står på over 100....:(

Skrevet

Jeg er 167 cm og nå oppe i 90 kg. Regner ikke md at det blir så mye mer. Termin er like om hjørnet. Men det er mye nok.

Skrevet

Jeg er også oppe i 80 kg nå.. Er 1.68 og veide 54 kg da jeg ble gravid. Nå er det heldigvis bare 2 uker til termin, så jeg håper jeg ikke går opp så mye mer. Blir jo ganske deppa av nærmere 30 kg vektoppgang på få mnd. Godt å få lov å syte litt;)

Skrevet

snakk om å trampe i hjæl alle kattungene sine da............

Du burde kanskje ikke legge inn den tråden her på 3.trimester.... Jeg har passert 95 kg og vet at det kommer mer, så pass deg for oss hormonelle... ikke gøy å lese innlegget ditt.... :(

Skrevet

jeg er 180 å pasert 100 sist jeg sjekka..så nå tørr jeg ikke se mere før jeg må,på neste legesjekk...huff huff...blir sulting etterpå ja...

håper det er sant det noen sier at de blir tynner av å få barn hehe...

Skrevet

vel synes ikke du HI har det så fælt, jeg har 2.5mnd igjen og veier nå 85 kg(med mine CA 175cm)....

Sambo var så frekk og sa: vel nå er det bare 15 kg til 100....gjett om jeg ble sinna:P

Prøver å ta det med humør, det er jo en god grunn til at vi legger på oss men vi hadde ikke vært jenter om vi ikke hadde blitt litt sutrete for det:P

Skrevet

Jeg veier 90 kg og er 1,65.... Gleder meg til å ut og trille...

Skrevet

Hahaha (er det forresten lov å syte over usle 14 kg når man er nesten fullgått?? ;-) ), jeg er 164 cm og har allerede gått opp endel mer enn deg HI, veier nå 71 kg (mot normalt 55) og jeg har 9 uker igjen! Håper jeg holder meg under 80. Mannen veier 76 så egentlig er målet å ikke veie mer enn han...

Eller, egentlig så gir jeg blaffen akkurat nå, blir riskrem og vafler til kvelds, hehehehe....

Skrevet

jeg er 1,68 å har passert 105kg.. huff.. men det skal kjempes vekk etter fødsel.. gikk opp 30 kg sist svangerskap og alt ble borte..

så det finnes håp for oss jenter=)=)

nyt svangerskapet og tiden etterpå- vi har nok tid til å sulte oss i etterkant ;)

Skrevet

Hurra for deg Pimienta! Bra innlegg.

Disse ekstra kiloene våre er forbigående og vi er snart kvitt de igjen. I mellomtida skal vi kose oss med fine, fine magen og glede oss til barnet kommer mens vi spiser riskrem og vafler!

Vi er kjempefine!!

Skrevet

Velkommen i over 80-klubben:)

En fin gjeng med jenter her:)

Skrevet

Jau, har passert 80 kg og vel så det jeg også. Ser ikke bra ut, men sitter og regner jeg da:

-ca 3,5 kg baby

-ca 1 kg livmor

--fostervannet veier litt

-vann i kroppen veier litt

-økt blodvolum i kroppen veier litt

-morkaka veier en del

Dette må vel være rundt 5 kg tilsammen. Resten ammer/trener/triller vi av. Jada!

Skrevet

Jeg er også 174 og veide meg i dag til 80,6 kg! har gått opp 17 kg..10 dager til termin..Var opp i 86 med første mann og gikk fort ned igjen..husk at det er både en del mer blod,vann,barn,morkake,bryst med i kiloene..og så må man ha litt ammereserver.. så fatt mot jenter:)kos dere og ikke bekymr dere for vekten!!denne tiden skal bare nytes:)

Skrevet

jeg er 173 og veier 96 kg!!!

har gått opp 11 kg, og er i uke 28...HJELP!!!!!

Skrevet

jeg er bare 160 jeg da... så det er ganske mye for meg

Skrevet

hehe.... ikke klag... jeg er 1.65 høy og veier nå 110kg... killoene raser fort av etter på heldig vis..men jeg har altid vært overvektig altså hehe

Skrevet

Spiller det noen rolle hvor mye en veier, unnskyld meg? Alle går jo opp i svangerskapet, og de fleste går det jo av seg igjen... Dette er jo kjepeindividuelt!!!

Skrevet

Alle går ikke opp nei, jeg er 169 høy og veide 75 da jeg ble gravid, men har bare gått nedover, så vekta har vært på 68-69 hele tiden. Så hvis en trekker ifra ungen, morkaka å alt det der så har jeg gått ned 10 kg....

Skrevet

175 og 100 kg.. Godt å se det er andre som har det tungt også...

Ifølge de fleste rundt meg så synes det visst ikke så godt, men det er jo mulig de bare er snille.. :)

Men jeg er veldig stolt av den store runde magen min, som det bare drysser komplmenter på. Føler meg flott jeg :)

Men tungt å gå opp trappene til huset er det. Gleder meg jo til å bli litt lettere :)

Bare 10 dager igjen når klokka passerer midnatt :)

(jada, jeg vet jeg kan gå over termin, men fokuserer først på ti dager, så får jeg ta det etterpå. )

Skrevet

jeg er 1,65 høy og veier nå 80 kg. er i uke 27+3 og lagt på meg 2 kg hittil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...