Gå til innhold

November: Får din..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

smake på forskjellige ting? Her lar vi Jenny smake på ting om det ikke er for salt eller sterke ting. Is, krem, bolle, vaffel, sjokolade mm har hun fptt. Men det er ikke sånn at vi gir henne sånt fast, men hun har fått smake sjokolade. Hun får ikke egen is, men får litt av oss.. en bit av en vaffel i bursdagsselskap tror jeg ikke skader.

 

hva med dere? Er så forskjellig hva folk velger. Noen lar ikke ungen smake noe og andre gir dem alt og noen gir små smaksprøver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi prøbrt unngå å gi is osv. Litt dumt dersom hun liker det kjempegodt, men ikke kan få når andre spiser. Bedre å ikke vite hva man går glipp av. Hun har smakt is og noen andre søte ting, men søte ting er ikke veldig populær. Har jobbet veldig for å få henne til å spise 1frukt- liker grønnsaker bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fått smake litt innimellom.. Men det er sjeldent! Kun om det er bursdag o.l..

 

Litt opptatt av at han må lære seg andre smaker også, og at det bare er mengden det kommer ann på! Og hyppigheten!

 

Har unngått salte og sterke ting såklart! Han har heller ikke smakt sjokolade enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus får smake på det meste jeg spiser.. Søtt og hvis det ikke er for salt.. Men selvfølgelig bare i små mengder..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får smake på stort sett alt. Men, har ikke fått smake sjokolade og annet godteri, bare litt is :-) Hun er helt desperat etter å få smake på maten vi spiser, og jeg lar henne få smake. Men, er det litt salt eller sterkt, får hun bare en liten smakebit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her smaker man på det meste, i rimelighetens navn selvfølgelig:) Er artig å se ansiktsutrykkene til lillemann når han får smake noe nytt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa får ikke smake noe søtt utenom frukt, har tenkt å vente så lenge som mulig med det. Ho får smake det meste av middagsmat, bare det ikke er for sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han ikke vet, har han ikke vondt av. Han har ikke fått smake is og sjokolade. Fikk kake en gang. Det blir alltids tidsnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som 2barnsmor her :-)

Eldstemann var jeg flink å holde unna alt som ikke var sunt,eller som hun ellers var for liten for. Men nå med en haug med eldre søsken rundt er ikke det like enkelt . Og jeg selv er nok litt rundere i kantene ift det selv nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...