Gå til innhold

November: har du dilla..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

på en farge? da tenker jeg til babyen? Jeg har lenge siklet på alt som er lilla. Har mye lilla selv også.. men nå oppdaget jeg at Jenny ikke har noe rosa i skapet i det heletatt. Så i dag har jeg handlet en rosa body, bukse og genser. Men klarte ikke dy meg, handlet en lilla genser på babyshop også. De har helt nydelige lilla klær der om dagen:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm.. nei, men prøver å tenke på at klærne skal passe sammen med det jeg har fra før. Har litt dilla på myke dongeribukser.

 

Har arvet masse gutteklær så mannen min insisterer på at de må matches med veldig jentete tøy - vil ikke at noen skal tro at hun er gutt (skjønner ikke at det skulle gjøre noe, men men), Så det er bra med rosa og rødt her, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt brunt og blått til Magnus. Så de fleste klærene jeg kjøper går i brune og blå toner..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme hun har veeeldig mye rosa :-) Så er nok den fargen jeg har mest dilla på. Men, liker også brunt og hvitt. Har noe lilla også.

 

Har gutt fra før, så jenta er nok veldig jentete kledd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en del brunt ja. Vil ikke bruke for mye lyseblått, for det synes jeg ser så baby ut. Kjøpte en rød genser med thomastoget på. Og den var fin:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid hatt lilla-dilla :) til meg selv altså, og det har fortsatt med de små. Ikke vært så mye, men i høst er det kjempemye! Nytter ikke kjøpe alt det fine i lilla nå, nei ;P Ellers er det mye rosa og. Litt rødt og myke olabukser som en nevnte. Har o¨gså en del brunt kombinert med rosa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...