Gå til innhold

Til deg som lurte på navnet Else :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Else er ikkje helt min smak,men er ikkje i mot det heller.

Syns Else Bianca klang fint jeg :o) Hva syns du?

Syns det er fint å oppkalle etter noen man er glad i så lenge navnet ikkje vil gi barnet problemer/mobbing på skolen/senere i livet. Og kan ikkje se noe gale i å bruke Else.

Eller hva med å bruke Else som mellomnavn? Da oppkaller du samtidig. men hun kan selv velge å bruke det ene eller begge navnene.

Bare ett forslag :o)

 

Ps: Veldig sjeldent det er jente om det vises gutt på ultralyden altså. Pleier å være omvendt,at de tror det er en jente, så kommer det ut en gutt for den hadde det skjult eller noe.

 

Uansett, vil bare ønske deg masse lykke til og håper du får en fin tid sammen med den lille :o)

 

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...