Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Der hvor man skal helle oppi glansemiddel i oppvaksmaskinen, der kan jeg helle og helle...og helle. Sikker på at jeg kan tømme en hel flaske med glansemiddel oppi, før den rommet blir fullt. Men, det jeg da lurer på er om jeg bare skal helle oppi glansemiddel til det er fyllt opp? Eller er det slik at oppvaskmaskinen selv reulerer hvor mye glansemiddel som går ut i oppvaksmaskinen ved bruk? Er jo kjipt og tømme en hel flaske glansemiddel på EN maskin. Noen som vet?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 holder til mange vask:) Står et max merke der....
Blue Lady Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Har samme problem med vår oppvaskmaskin. Skal bli mørkt i et slags hull oppå der man tømmer, men bet blir aldri mørkt der.. skjønner ikke helt hvordan det skal se ut når det er "mørkt" jeg..
*Kleopatra Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Her fyller jeg på til det er fullt, helt til det nesten renner over. Når det er tomt igjen (etter mange vask), så lyser en varsellampe om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå