Gå til innhold

November: Hvilken størrelse i sko?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjøpt et par sko i strl. 19 (var også 19 i foten). Sitter kjempegodt og hun stabber avgårde i dem, men vil helst ta dem av. På salg kjøpte jeg også et par ordentlige gode gammeldagse hvite babyskinnsko i str. 20 (som jeg tror til og med er litt stor i strls.). De er altfor store og hun klarer ikke å gå i dem, så de må nok være i skapet en stund til. Har arvet noen forede støvler og gore tex vintersko (ubrukte) i strls. 23- kanskje de passer etter jul? Ikke godt å vite. Jeg venter også litt med å kjøpe vintersko til det blir kaldere- kanskje bena har vokst litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vetle har store føtter. Har ikke begynt å bruke sko, men skulle prøve et par tøfler i str 21 å de virket alt for små. Har ett par "turnsko" i str 20 - 21 og de passer fint, men de er jo veldig fleksible da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sko før de kan gå, nei vel! Hva har dere på dem når dere er ute og leker i sanden og hvis det er litt vått i været da? Eller er dere ikke ute på bakken og leker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som menes er vel at de ikke skal gå i sko før de kan gå stødig uten sko. Men må innrømme at Vetle ikke har vært ute å lekt nå etter det har blitt kaldt og vått. Leker bare inne han, ellers sitter han i vognen når vi går tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker sånne skinntøfler også når vi er ute og leker (www.shooshoos.dk) også har jeg også kjøpt vind- og vanntette sko fra stonz som vi skal bruke når det blir kaldere eller det regner (www.stonz.ca). Kommer ikke til å bruke sko med såler før ho kan gå. Skal arve et par gore-tex-sko i str. 23 som jeg håper passer til vinteren.

 

Ho bruker 19-21 i sokker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er vått, så bruker vi sånne regntøfler. Vet ikke hvor de er kjøpt, for de er arva, men vet Reima har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie måtte ha str. 20 hun... store føtter... hmm

pappaen har 47 så... kanskje en forklaring der. Må nok ha 21 før hun begynner i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...