Gå til innhold

November: Hvilken størrelse i sko?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjøpt et par sko i strl. 19 (var også 19 i foten). Sitter kjempegodt og hun stabber avgårde i dem, men vil helst ta dem av. På salg kjøpte jeg også et par ordentlige gode gammeldagse hvite babyskinnsko i str. 20 (som jeg tror til og med er litt stor i strls.). De er altfor store og hun klarer ikke å gå i dem, så de må nok være i skapet en stund til. Har arvet noen forede støvler og gore tex vintersko (ubrukte) i strls. 23- kanskje de passer etter jul? Ikke godt å vite. Jeg venter også litt med å kjøpe vintersko til det blir kaldere- kanskje bena har vokst litt også.

Tror vetle har store føtter. Har ikke begynt å bruke sko, men skulle prøve et par tøfler i str 21 å de virket alt for små. Har ett par "turnsko" i str 20 - 21 og de passer fint, men de er jo veldig fleksible da:)

Annonse

Det som menes er vel at de ikke skal gå i sko før de kan gå stødig uten sko. Men må innrømme at Vetle ikke har vært ute å lekt nå etter det har blitt kaldt og vått. Leker bare inne han, ellers sitter han i vognen når vi går tur:)

Vi bruker sånne skinntøfler også når vi er ute og leker (www.shooshoos.dk) også har jeg også kjøpt vind- og vanntette sko fra stonz som vi skal bruke når det blir kaldere eller det regner (www.stonz.ca). Kommer ikke til å bruke sko med såler før ho kan gå. Skal arve et par gore-tex-sko i str. 23 som jeg håper passer til vinteren.

Ho bruker 19-21 i sokker...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...