Gå til innhold

November: har dere kjøpt sko til knøttene?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

her har vi kjøpt gummistøvler..hehe, det var en vits, hun klarer ikke bevege seg noe særlig i de, bli for stivt og klumpete. Heldigvis kjøpte vi bare et par på OBS! til 79,-

 

Men vi kjøpte et par ecco skoletter i mørk lilla/plomme farge. Og de er helt supre! Så lett å få på, fine, myke og sitter godt på foten. Men syns de var litt dyre ja.. 499,- men vi prøvde andre som var billigere og de satt ikke like godt på foten og var helt vannvittig vanskelige å få på!

Venter litt med å kjøpe vinterstøvler, hun kan bruke de eccokoene lenge med ullsokker i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke kjøpt sko siden de ikke skal ha sko før de kan gå..

 

Han har kun tøfler fra tinyzone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt sko enda, men regner med at jeg kommer til å kjøpe noen til vinteren, eller så snart han begynner å gå..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt sko, men må nok gå til innkjøp av sko til vinteren da hun begynner å gå. Inne bruker hun sånne myke skinntøfler med myk såle (Alveslottet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke kjøpt sko, men har arvet noe skoletter.

Har hatt dem på når hun har krabbet litt ute, men det er lite.

Kommer ikke til å kjøpe sko før hun kan gå.

Bruker gymsokker fra Hennes og Maurits foreløbig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjøper sko når hun begynner å gå, som vi gjorde til førstesnuppa. Har ikke begynt å titte engang, siden jeg tror det er en god stund igjen til. Tenkte kjøpe sånne myke skinntøfler, og noe som hun kan krabbe i ute utover høsten foreløpig. Nå bruker hun mest vanlige sokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor alle sammen bor hen!! Har dere bare sol og tørt føre eller er dere aldri ute??

Vi er ute omtrent 4-5 timer hver eneste dag (storesøster på 3 er hjemme enda) Hvordan jeg skulle klart meg med tøfler aner ikke jeg! Har prøvd både sånne fra h&m og skinntøfler men holdt ikke til vårt bruk! Kliss bløt og kald på føttene! Her måtte det sko til ja!! (vel og merke i en stor størrelse så de ikke trykker så mye på foten hennes)

 

Trenger du sko så kjøper du det, men har dere ikke behov for det så drøy det til hun går eller du trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...