Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Har hatt jentanavn klart en stund, og vi er begge enige om at det blir Celine hvis det er ei jente, men hva gjør jeg om det blir en gutt??? Finner ingen som jeg/vi er 100% fornøyd med. Jenta vi har fra før har et poppis navn; Thea, og vi ønsker vel at en ny baby skal ha litt mindre poppis navn. Liam Adam Viktor Noen forslag/meninger?
mammasilla Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Har akkurat samme problemet selv, jentenavnet er klart, men guttenavnet: umulig! Vil ikke ha et navn som vi ikke er 100% fornøyde med. Hat tenkt litt på: Philip Tim Sebastian (men det vil ikke faren, sukk) Alle forslag tas imot med stor takknemlighet! )
twoboys & a girl Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Sliter her å med det samme. Var ingen problem å finne navn til storebror, men nå er det kjempe vanskelig. Jente navn er ingen problem.
troika*22.01.08* Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 vi ska kalle den lille gutten vår for adrian;) synes også tobias og daniel er fine navn;). Viktor er også veldig fint;) Synes at jente navn er mye letter å finne, vi slet lenge md å fine navn til den lille som kommer i januar;)
Erisa* Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Hvis prinsessa vår bestemmer seg for å være en prins likevel, blir navnet Peter. Andre guttenavn vi har vurdert: Jakob Filip Johannes Andreas (ja, her har vi hele apostel-rekka...)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Vi har det omvendte problemet, finner ingen jentenavn. Av guttenavn har vi som forslag: Noah Linus Tobias Sebastian Jonas
purple Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Thea passer til Trym og Tordar synte jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå