Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg har aldri hatt dette i forbindelse med mensen, eller noen andre mensenplager i det hele tatt.. så jeg bare lurer på hvordan det kjennes ut som?
Gjest mor75 Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Vondt nederst i magen, som kommer og går litt, gjerne i en "rullende" bevelgese. Sikkert mange ulike opplevelser av det.
marghald Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg kjenner det mer i korsryggen - en litt ullen, vond følelse...
Maren-mi Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg hadde trodd at murringer er det samme som lemus, bare sterkere ??? Er jeg helt på jordet ? :-) Ventet bare på en sånn følelse jeg... (klø meg i hodet)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Mensmurringer er nok forskjellig, men smerter i rygg og mage er vanlig, lemus kjenner ikke jeg igjen, men verk i magen og en følelse av å gå i to i ryggen....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Murring er vel en litt udefinerbar følelse? Med mensmurring tenker jeg den følelsen rett før man får mensen (vi opplever sikkert dette ulikt alle sammen). Sånn småvondt-vondt nederst i magen. Hos mer er det ialfall lett å kjenne forskjell på mens og annen type vondter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå