Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Var ikke plaget sist, og det er utrolig travelt i tillegg til kvalmen..
Princen min Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Hei! Jeg er 15 uker på vei,og har vært plget m mye hodepine i 2 månder nå,holder åpå å bli gal til tider,for er i fra e står opp om morran til e legger m.. Dette er veldig slitsomt,så har vært sykmeldt fra jobb en stund...
dolly29 Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg sliter også. Eller det vil si at det er en "vanlig plage" jeg hadde før graviditeten og nå kan jeg jo ikke ta noe som hjelper. Har vært litt sykemeldt, men jobber fullt nå. Får ta det litt rolig på jobb. Men jeg går jevlig til kiropraktor og det kan anbefale det
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg også... la nettopp inn et innlegg her inne om det. akupunktur, er det noen som kanskje har prøvd det? Føler jo ikke at noe hjelper..
Mammare Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg er også plaget med hodepine. Til tider ganske så lammende. Er vant til at hodepine er noe man kan ha, men at det da hjelper å legge seg og sove det av seg. Nå derimot kan jeg legge meg og bare være litt tung i hodet, og våkne på natta med bankende hode.. Paracet hjelper litt av og til, men ikke som jeg kunne ønske... Dette er mitt andre svangerskap, og sist gang var jeg ikke plaget med dette. Visste ikke at hodepine var så vanlig jeg, men har nå skjønt at vi er flere. Håper det gir seg etterhvert.
Jente73_tvillinger Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Uff ja - hodepine som faktisk våkner meg fordi det dunker så intenst... og så er jeg litt redd for å ta paracet, selv om jeg kan ta et par av og til, men jeg sliter jo med hodepine nesten hver eneste dag. Sliter med 100% jobb enda, og ifølge lege så kjenner jeg det nok ekstra siden jeg venter tvillinger... håper at dette skal gi seg, jeg. Ingen som har erfaringer med at det gir seg etter så så lang tid? jeg er i min 14. uke nå...
trollemor med hybelboer Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Jeg er også mye plaget med hodepine, både nå som gravid og også før, men før kunne jeg jo ta migrenemedisin, nå kun sparacet og andre som begynner på p.. men det som hjelper meg er cola, det letter ofte på hodepinen, og det er ikke bare jeg som har følt cola hjelper, jeg fikk rådet av et par venninner som hadde hatt samme problem... Jeg var uten hodepine de første 2 mnd så kom det tilbake, så jeg trodde først svangerskapet skulle ha motsatt effekt, altså gi meg 9 mndd uten hodepine, men nei... Så prøv cola jenter, det kan hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå