Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Bare lurer.. leser jo om de som ikke finner ut at de er gravide før de er flere mnd på vei og sånn. Det jeg egentlig lurer på er om det er så normalt? høres nemlig helt vildt ut for meg.
Mor&barn Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 hadde det ikke vært for kvalmen hadde jeg sikkert ikke funnet ut av det før jeg var 4 mnd på vei eller mer. Gikk på cerazette hvor jeg mistet mensen helt og slurvet med pillene, men med den "det skjer ikke meg teorien" så antok jeg at alt egentlig var greit. Fikk ikke no mage før for en mnd siden ca, så hadde jeg ikke spydd hele tiden fra uke 8 hadde jeg nok ikke ant noen ting på lenge. så Takker egentlig kvalmen
turbo30 Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 å jada med førstefødte ble ikke mensen borte før fødsel
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 oi. ok! hva sa legen til det?? er det "normalt" liksom?:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå