Gå til innhold

Skal man fortsatt ikke bruke gull og sølv sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som bruker hummer og kanari der, men det skjerer litt i øynene mine! :oP Da jeg var yngre var dette en regel å ikke mixe der, men nå er det jo også greit å bruke rødt og rosa sammen også... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ofte gullsmykke å sølvringer og sølvarmbånd eller klokke.

Jeg tar på meg det jeg selv synes ser fint ut, gidder ikke å bry meg om hva

andre sier til det.

Skrevet

Jeg bruker stort sett bare smykker og ringer i sølv, men gifteringen min lar jeg være på uansett hvilke smykker jeg bruker.

Utover den mixer jeg ikke gull og sølv, nei, men visste heller ikke at det var noe "regel" på det.

Skrevet

var om dette på god morgen norge i dag.. og de sa der at det er fult lov.

Skrevet

Personlig syns jeg det er penest uten at sølv/gull mixes. Men det er jo smak og behag. Liker du det, så går for det :o)

Skrevet

Jeg syns det er ganske stilig, jeg. Men man må ikke overdrive.. som med så mye annet. :)

Skrevet

Man får jo masse greier med hvitt og gult (evt rødt) gull på samme tingen også... Jeg har både ring og armbånd med mixede gullfarger på.

Skrevet

Jeg synes selv det ser helt rart ut å mikse, så lenge ikke smykket er laget sånn! Det finnes jo en del tøffe smykker som er laget i en miks av hvitt og gult gull, men er heller ikke en veldig stor fan av disse ;-) Liker godt begge deler, men hver for seg!

Skrevet

synes det er fint jeg, var in i sommer med metalliske farger som sølv og gull mikset sammen, men når det gjelder ringer og sånnt, kommer det helt an på hva stil det er på ringen osv.. men jeg er ikke imot miksing av gull og sølv generelt sett

Skrevet

Jeg syns det kommer helt an på hvordan man kombinerer det. Jeg har en kraftig ring i børstet sølv, sammen med en glatt ring i gull på samme finger. Jeg syns seff dette er veldig stilig:))

Skrevet

jeg har en gull og en sølvring jeg aldri tar av. har en på hver hånd, kanskje jeg bytter ut gullringen med en gifte ring en dag men.. hihi

ellers er jeg ganske nøye på å ha enten gull eller sølv på meg( altså smykker og armbånd er bare en av delene. kommer litt anpå hva de er. kan se greit ur om det er en ring med gull og sølv på, men synes ikke det er noe spes fint men et gullarmbånd og et sølvsmykke på på en gang. og som toppen av kransekaken perleøredobber ( hvis det ikke er perle på noe av det andre da).

Skrevet

Vel, for meg betyr forsåvidt gull og sølv varm og kald.. Og siden jeg er veldig opphengt i det syns det også godt på personer som er varme (gull) at det blir mindre kledlig med sølv...

MNen alt er lov selvfølgelig, hvor pent det er , er en annen sak:P

Skrevet

Jeg ser helt rar ut med ting i gull på meg. Er nok kald jeg. hehe. Kler best sort, rødt osv av klær. Kunne ikke falle meg inn å blande gull og sølv men mest fordi jeg ser så rar ut med gull. :)

Rødt og rosa synes jeg forøvrig er kjempetøft sammen, men husker mora mi nekta meg å gå med det på skolen når jeg var liten. Nå er det jo kjempemye rødt og rosa i striper til unger.

Skrevet

dyp rød og lysrosa synes jeg kav være fint til små jenter, men singnal rødt og knallrosa er vel noe av der verste jeg ser. håper ikke jeg tråkker på for mange tær nå.. men det var min meing da....

mie har knall rosa vogn. og grøsser litt de dagene hun har på deg rødt. hihih

pleier å ha på henne rødt de dagene vi ikke skal gå lang tur i vognen. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...