Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 hadde reperatør her nå.Går på garantien,men tar ihvertfall 1 uke å få delen.Kanskje mere.Må jo vaske klær.Tungvindt å kjøre klær på bygda hele tiden og...er allerede 3-4 vask som venter her
Kirsebæra Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 hmmm...du kan jo spørre naboene hvis du har kontakt med dem da...vi har veldig god kontakt med våre naboer, så om vår hadde streiket s hadde jeg surt dem, men igjen..man bør vel ha såpass god kontakt med dem før man berom det....eller andre venner som bor i nerheten...
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Har ikke god kontakt med dem nei,(har bare 1 nabo)Og nærmeste familie bor en halv time unna... Ja,men hvordan...flyter over med klær. Mini griser og jeg svetter veldig mye.(liker ikke å lukte gammel svette)
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 blir jo mere totalt da...allerede vente noen dager på å få han hit hehe
Gjest Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Nei, det ville jeg ikke tatt meg råd til ... hadde heller kjørt "på bygda" (regner med du snakker om foreldre her ...) og vært der en hel dag og kjørt masse maskiner. Har mye annet jeg heller vil bruke pengene mine på enn ny vaskemaskin, når den gamle lar seg reparere på garantien... Dersom dere har venner eller familie i nærheten hadde jeg spurt om ikke jeg kunne snylte et par vask fra dem. Jeg hadde i hvertfall ikke sagt nei dersom noen jeg kjenner trengte å kjøre noen maskiner...
Nickeguri Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Absolutt ikke. Jeg betaler ikke flere tusenlapper for å få vasket noen klær i en uke. Jeg hadde spurt naboen, vasket for hånd eller brukt av de klærne som ligger innerst i skapet for de få dagene det gjelder. Så hadde jeg brukt tusenlappene på noe mer nyttig/ givende.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Jo, men likevel, ca 5000 kr er litt mye å bruke bare fordi det blir vanskelig å vaske klær i en uke liksom ;-) Skjønner deg altså, men det er kun en uke, da får du heller ta den kjøreturen og få unna det verste. Kanskje du kan håndvaske litt også, evt i kjele på konfyren dersom du må ha det varmere enn du klarer å ta i og bruke pinne el til å "røre" i vasken med? Bare det mest kritiske liksom.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Vaskemaskinen våres var på rep/ødelagt i godt over en uke.. Vasket for hånd og dro av og til bort til familien.. Halvtimes kjøretur er da ikke så ille for og få vasket noe klær synes jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå