kvirrevirrevitt Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Mye billigere en janus sine, ihvertfall.. like bra? Tenker spes på bodyene og stilongsene
Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Ja jeg synes de er like bra som Janus. Men de er små i størrelsen (Tom og Trine) Vi kjøpte også et annet merke i fjor på Spar kjøp, det var i ull/silke - og var fra Safa. Kjempedeilig, men litt dyrere.
to av hver Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Har kun erfaring med tom og trine og de er bra så lenge de blir vasket med milo og på 30 grader , hvis ikke blir de fort spist opp og hullete
Mrs. Bouquet Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg synes de er like bra, liker også fargen til tom&trine bedre på den rosa bodyen.
olla Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Synst også de funker bra. Men de har noen strømpebukser som ikke er 100 % ull, disse er ikke gode synst jeg!!
Gjest Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Absolutt helt greie, men små i størrelsen, særlig bodyene, synes jeg. All ull skal jo dessuten vaskes med Milo (eller annet ullvaskemiddel) på 30 grader, da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå