Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

av å vente på å få barn. Vi har ikke prøvd lenge, men hatt lyst på barn ganske lenge nå. Av diverse grunner har vi utsatt prøvingen, men nå er vi altså i gang. Håper vi lykkes fortere enn svint :-)

Gleder meg til å være hjemme med en liten baby igjen, er så lei av jobben min for tiden. Vet at jeg har en bra jobb og alt det, men føler nå at jeg ønsker å konsentrere meg om familien og hjemmet mitt en stund. Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig;)

Bortsett fra at jeg ikke har barn fra før.. Er i 1.pp nå..venter på IKM.

Er ganske spennende. Men tar det helt med ro og prøver å ikke tenke noe på det. Det er som regel da det klaffer har jeg lagt merke til her inne. ;)

Skrevet

Jeg også har lyst å bare være hjemme med familien nå. Er litt lei av å jobbe fullt, travelt.. Jeg har en gutt på 2 år, som jeg har lyst til å ha litt mer tid til. Så har jeg lyst til å bake og alt det der, med litt mer overskudd og tid. Så har sååå lyst å bli gravid snart!!

Skrevet

Akkurat slik tenker jeg også. Har også en gutt på 2 år (2,5), og føler at jeg er alt for mye borte fra han. Jeg jobber 100% nå, og det er for mye synes jeg. Har tenkt å be om å få redusere stillingen når jeg skal begynne å jobbe igjen etter permisjonen. Håper bare å gå ut i permisjon så snart som mulig... Helst i mai 2008 :-)

Skrevet

Slenge meg med med et innspill...

Har heller ikke prøvd så fryktelig lenge.. Kan vel si at jeg er lei av å vente. Er så klar, og gleder meg så utrolig masse.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...