7up1980 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Hei Jeg er ei gift jente fra Sarpsborg som venter barn nr 2, 8 mars. Og lurte da på om det var noen her som kunne være int. i henge litt sammens med en i samme situasjon som en selv. Vi kunne gå ut på kafe, skravle om barn, gubber og div. Hadde vært koselig syntes jeg da. Etter mitt eget liv da så er det jo sånn at jeg ikke har noen i min omkrets som har små barn, eller venter barn. Og det er ikke alltid like moro for vennene og høre om gravid prat, fødsel og barn når dem selv ikke er i den situasjonen. Ta kontakt, hadde vært utrolig koselig:)
MonaIrenmor Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hei... Jeg er fra svinndal. Det er jo ikke så langt fra sarpsborg.. Jeg venter nr 1 21.januar.. Har ikke så mange i vår krets som er gravid heller så det er greit å bli kjent med noen nye mennesker... Klem
Hvalerbaby Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 heihei!! Jeg bor i Fredrikstad, eller altså Asmaløy på Hvaler. Jeg har termin 11.desember og har ikke noen i vennekretsen vår som er i samme situasjon som jeg kan trille med så jeg er veldig klar for det. Kafeturer blir jeg aldri lei,og det er jo koselig og ha noen og trille sammen med. Klem fra meg
lotta72 har fått Anders Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg bor i Moss. Vi kan jo prøve å få til et treff.
7up1980 Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Heisann Så koselig, ja det er alltid kos og ha noen i sin samme situasjon som man kan henge litt med. Andre rundt meg føler jeg kan føle at det blir litt mye baby prat av og til:) Flere som har svart på innlegget mitt og det var jo kjempe koselig, så da kan vi jo få til et treff kanskje. Når kunne du ha tenkt deg det og hvor?
7up1980 Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 Heisann Så koselig, ja det er alltid kos og ha noen i sin samme situasjon som man kan henge litt med. Andre rundt meg føler jeg kan føle at det blir litt mye baby prat av og til:) Flere som har svart på innlegget mitt og det var jo kjempe koselig, så da kan vi jo få til et treff kanskje. Når kunne du ha tenkt deg det og hvor?
7up1980 Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 Heisann Så koselig, ja det er alltid kos og ha noen i sin samme situasjon som man kan henge litt med. Andre rundt meg føler jeg kan føle at det blir litt mye baby prat av og til:) Flere som har svart på innlegget mitt og det var jo kjempe koselig, så da kan vi jo få til et treff kanskje. Når kunne du ha tenkt deg det og hvor?
heidi72 Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Hei hei. Er egentlig fra Sarpsborg selv, men bor nå i skiptvet. Har termin 6 januar, og dette er mitt første... Lurer på mye, så det hadde vært fint med en prat over kaffe med andre som lurer og bor i distrikte... Jobber fult jeg da, men kan jo etter jobb en dag evt... Jobber på Torp...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Hei =) Jeg flytter til Sarpsborg i november =) Gleder meg=) Sambo er derifra =) Kjenner ingen der jeg så, hadde vært artig og blitt kjent med noen i samme situasjon som meg =) Men dere føler kanskje jeg er for ung !? er 1987 modell her se=) Venter vår første, en liten prins, 27 januar =)
MonaIrenmor Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Hei.. Så du bor i Skiptvet.. jeg bor i svinndal... det er vårt første og.. jeg jobber også fullt.. Jobber i Råde..
7up1980 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2007 Hei igjen alle sammen:) Jeg jobber også fullt og bygger hus (på Ullerøy), men etter jobb passer også for meg. Dette var utrolig koselig syntes jeg, dere er alle velkommen til og være med på treff uansett om dere er yngre eller eldre. Eller med barn 1,2 eller 3. Helt uvesentlig. Treffen skal gå ut på oss som er i samme situasjon, eller har akkurat født, skal bli gravid.............vet ikke jeg, fritt frem for den som vil være med:) Noen som vil komme med et forslag om tid og sted?..........
7up1980 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. september 2007 Hei igjen:) Kjempe koselig det, synd du ikke kommer før november da. Men vi får til en treff etter du er på plass vøttø. Jeg er heller ikke fra Sarpsborg, flyttet hit i 2001. Så sånn alt for mange kjenner jeg ikke her. Særp er litt sånn sært tror jeg når det gjelder og bli kjent med nye folk. Flyttet hit også pga kjærligheten:) Her snakker vi om å bli kjent med folk som er i samme situasjon, ikke om det er barn nr 1, 2 eller 3 man skal ha. Eller hvor gammel man er. Så ikke tenk på det du:) Du får pipe på når du nærmer deg da så blir du med på treff:)
Gjest Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 jeg er fra våler. bor på texnes. har termin 23 februar. samboeren min begynner å bli litt lei av alt pratet. greit at han gleder seg men tror det blir for mye for han til tider, så det hadde vært hyggelig å møtt noen andre i samme situasjon! noen som er int kan jo maile meg på [email protected] håper det er noen som vil bli bedre kjent med meg.
anneli84 Skrevet 18. september 2007 #14 Skrevet 18. september 2007 jeg bor i sarpsborg. termin 4 des. har ingen rundt her egentlig. bodd her ett år nå, men det året har jeg stort sett bare vært på jobb eller hjemme foran tv:)hehe
7up1980 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. september 2007 Hei igjen Jeg legger min mail adr her også kan vi kanskje ta det over mail, litt lettere da:) [email protected] Jeg kommer med et forslag nå om en dato vi kan møtes, tenkte ganske snart ettersom det er noen som skal føde allerede i desember. Men vi kan jo fortsette og møtes etter alle har født, og trille sammen,..........koselig det også. Eh.....litt vanskelig og finne på en dato sånn uten videre, for man vet jo ikke om det er noen spess dag den ene eller den andre ikke kan. Men ok prøver........ La oss si at vi kan ta første treff neste uke, 26. september kl. 19.00 på Peppes Pizza i Sarpsborg. Ta oss en vel fortjent pizzabit og skravle noen timer:) Hadde vært kjempe kos syntes jeg. Og for dem som evt ikke vet hvor det er så kan jeg hjelpe med veien. Svar meg på mail da, gjerne om du syntes det er for tidelig også og vil at vi skal finne en annen dag eller dato. Ja da venter jeg på tilbake mld fra dere på min mail:) Kom igjen jenter, la oss møtes............. Altså: Onsdag 26. september kl. 19.00
7up1980 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. oktober 2007 Hei igjen jenter:) Vi hadde en treff på Peppes Pizza i Sarpsborg 26. september, var utrolig koselig selv om vi bare var 3 stk............men veldig synd at ikke fler kom da:( Tenkte å ta en treff senere i oktober igjen, og er da åpen for sted og tid.......om noen er intr? Fint om andre kommer med forslag også! Vi har veldig godt av dette jenter/damer!!!!!
tobias og en til i magen:) Skrevet 8. oktober 2007 #17 Skrevet 8. oktober 2007 Hei, jeg og samboer kommer flyttende til fredrikstad imidten av november , venter en liten gutt 30 januar og kjenner ikke en sjel i området, så hadde vært koselig å vært med på sånt treff:) bor foreløpig i tønsberg men flytter pga samboersjobb, hva gjør man ikke for mannen en er glad i:) Løveliten
pgpia_ Skrevet 8. oktober 2007 #18 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er heller ikke fra sarpsborg, kom også hit pga av kjærligheten:D har temin 4-7.april...hadde vært gøy å bli kjent med noen:D
MonaIrenmor Skrevet 8. oktober 2007 #19 Skrevet 8. oktober 2007 Så dere hadde BIM treff da ja... Jeg har ikke vært her inne på en stund så jeg gikk glipp av det jeg.. Kunne godt ta et treff til i oktober/november.. men da må vi ta en annen dag en onsdag.. Kan ikke på onsdager... Hva med en torsdag?? På Dolly Dimpels i Sarpsborg... er det ikke det det heter det like ved Borg Storsenter?? Hva med torsdag den 25 oktober kl 1900??
7up1980 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 9. oktober 2007 Heisann Ja det hadde vi vøttø, vi var få men utrolig koselig da:) Ja la oss ta en treff på Dolly Dimples i Sarpsborg, og det ligger ved Borg Amfi ved E6 ja:) Torsdag 25 oktober kl. 19.00 passer kjempe bra for meg:) Legger treffen inn på "Bim treff" siden jeg. Sees om ca 2 uker da:) Så får dere andre som ser treffen henge dere med!!!!!!!!!!!!!!
Smiler Skrevet 9. oktober 2007 #21 Skrevet 9. oktober 2007 Så koselig da :-) Jeg er også fra Sarpsborg, har termin 08 mars og venter nr 3. Da ses vi på Dolly Dimples kl 19:00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå