Vivera Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Håper jeg tar feil... Har så lyst å få barn i mai :-)
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Kjære deg... ikke ta sorgen på forskudd. Når jeg ble gravid første gang, var jeg HELT sikker på at TR skulle komme, hadde alle tegnene, men den dukket aldri opp! Eneste du kan gjøre er å vente noen dager og se hva som skjer. Lykke til =)
Vivera Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Takk! Prøver å tenke positivt, men vet at sjansen er liten for at vi har lykkes denne gangen pga at mannen min var bortreist. Tror han kom hjem akkurat litt for sent i forhold til EL, men er ikke sikker.
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Ja, det er ikke alltid like enkelt med disse mannfolkene som til stadig er ute å reiser. Må nesten ta å binde de fast til senga dagene rundt el =) Men får håpe det ble klaff!
Vivera Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Enig, ikke noe gøy når de reiser hele tiden ;-) Ser ut for at han blir borte neste EL også, derfor håper jeg ekstra mye at vi har lykkes nå... Er så kjedelig å måtte vente nesten to måneder på neste sjanse.
Vivera Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 Jeg tok feil!!! Testet positivt i dag!! Å jeg er så lykkelig akkurat nå... Termin 25. mai.
Hera83 Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Gratulerer!!! Om noen mnd har du en liten baby... Har du prøvd lenge? Håper jeg kommer etter på 1.trimester om noen uker.
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Å, så morro da! Gratulerer så masse =) Tenkte nettopp på deg og lurte på hvordan det gikk... Lykke til!
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 sååå kjekt:-) gratulerer så mye! Mange som har fått spire her ved og ha lite sex..hehe. Vi hadde bare sex 2 ganger...men rundt EL da:-) ¤håper¤
Kitty 30 Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Ååååå Gratulerer! Føler også at mensen er på vei.... Har IKM i dag, men foreløpig ikke noe rødt, bare rare smerter i magen. Testet i går, men da var den negativ. Tester igjen imorgen hvis det ikke har kommet noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå