Niem og Patrick Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Har brodert dette over flere uker nå, og kan endelig si meg ferdig Mangler fremdeles navn nede på teppet, men har ikke bestemt meg om jeg vil ha det, eller ha muligheten til å bruke det til evt. flere barn Har hoppet over på et nytt prosjekt nå: http://www.margaretha.no/Butik/assets/product_images/stora/36_2814.jpg Som skal syest både til sambos sønn og vår baby
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Får ikke sett vognteppet ditt jeg... :-/
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Om du har lyst å se, så skal jeg hekle et sånn et til babyen min.. http://anitasheklehjorne.sprayblogg.no/baby_ting.html Bla litt nedover siden, til du finner "teppe" Heklet dette til tanteungen min, og skal lage et til nurket mitt også.
Niem og Patrick Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 Virker denne linken?? Skal inn å se ditt nå
Niem og Patrick Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Det var kjempefint!! Skulle ønske jeg også kunne hekle..hehe:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Takk. Åh.. Det er jo så enkelt.. Hehe.. Men alt er vel enkelt så lenge man kan det.. =) Nei, funket ikke den heller... Hva med å legge ut bilde på profilen din? Ble jo så nysgjerrig jeg nå.
Niem og Patrick Skrevet 11. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2007 Nå ligger det på profilen min Kjøpte det i USA for 2 år siden, og fikk endelig en anledning til å sy det ferdig Ja det vil jeg tro, kan strikke og brodere, og pøver å lære meg hardangersøm.. hehe.. Men skal lære meg hekling en dag!!=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 WOW... Kjempe fint!!!!! =)
Niem og Patrick Skrevet 11. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2007 Tuuusen takk=) Skal egentligt være en haug med Z'er oppover på teppet, men synes det ble like fint uten
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Dette var jo kjempe fint!! Er helt hvitt ellers ja?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 åhh så fint:) dere er så flinke:) Skulle jeg kunne håndarbeide..
Niem og Patrick Skrevet 11. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. september 2007 Det er helt hvitt ja, ganske tett vevd, så det har vert litt putlete, men det gikk seg til http://www.janlynn.com/detail.cfm?ID=4380 Slik ser det ut =)
Linaria Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Mitt forslag er at du istedenfor å brodere ungens navn under bildet, heller broderer det langs kanten, gjerne med følselsdato el.lign. Da får du plass til å brodere mange navn, og teppet kan bli et riktig arvestykke hvis dere tar godt vare på det. Vi har selv en dåpskjole i familien, som alle navn er brodert på som har blitt døpt i den. Førstemann som brukte den var min farfar for 87 år siden Kjempeartig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå