Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 gir dere busdagspresanger til de voksne i deres familie? vi gir om de har selskap,men ikke ellers. syntes det er greit å ha som en regel at man gir til ungene,de voksne trenger jo ikke noen ting allikevel. våre foreldre får en liten gave,men ikke tanter og onkler og søsken hvordan er det hos dere?
LivetErEnLek Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 For meg så har det ikke noe med at de ikke trenger noe. En gave kjøper jeg for å vise personen at jeg bryr meg om dem og tenker på dem. Det trenger ikke å være dyrt, er heller det at man vet hva de liker og hva som vil glede dem. I min forrige svierfamilie var det slik at de ga hverandre 500 kr til bursdag, så kunne man gjøre hva man ville med dem. Jo jøss, dikk jo en del å handle klær for, men for meg ble det bare dumt, da det ikke viste noen omtanke. Jeg kjøper gave til alle barna, søsken, svigersøsken, foreldre, svigerforeldre, besteforledre, noen tanter og onkelr og noen fettere og kusiner, avhengig av om vi er mye sammen eller ikke
*smula* Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Vi gir gave til forelder og søsken uansett om det er selskap eller ikke. Men til onkler, tanter og søskenbarn gir vi kun gave hvis vi skal i selskap. Men vi pleier uansett å sende gratulasjonskort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå