Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Naboen vår oppe vasker klær om natta, hiver masse mat i do så det kommer ned i sluket hos oss, hun vasker så mye klær at vi har fått fukt på det som skal liksom være barnerom når vi flytter Mikro over. HUn hekller whitespirit i vasken og nå har hun klart å kutte ledninga inn i huset som tvn går på. Så ingen har tv. Vi som bor nede fant ut dette og ventet en uke og ringte huseier, han visste ikke om det. Så gikk vi opp og da sa hun atjo, wups, jeg klarte å kappe den. Så det blir fikset om 1-2 uker. For det andre har de fått seg hund og det er ikke lov her. HUn er slem mot kattene våre. HUn gjør veldig mye som plager de andre som bor her, f.eks tramper og er oppe hele natta, da begynner hun oppussinga. HUn nekter på at hun har vasket om natten, for "jeg var syk i 3 uker" - det er også tøv, for samtlige ganger i løpet av de 3 ukene så jeg henne på grøftefylla de luxe. Snakk om ei dame på 45år. PGa hvordan hun bruker rør osv her har vi fått et illeluktende sluk som vi i dag har måtte grave ut ekle matrester fra osv og det er fullstendig tett. Når hun vasker klær blir det lekkasje ned. Vi har snakket med huseier men ingenting blir gjort, hvorfor ikke??? Hva har vi krav på.
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 *leke dytteleken, dette er viktig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå