Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 ER så görr lei av å bytte presanger samt ting som hun ikke trenger ......... Problemet nå för jul er at hun får jo av oss alt hun trenger til vinter kulda (samt mamman min strikker 2 gensere og en bukse til henne) Så hva önske til jul ?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Min datter er nesten 4 år når julen kommer, og jeg har tenkt og la henne bestemme litt selv hva hun vil ønske seg av oss og familien. Tenkte ta henne med på lejebutikken, og peke ut ting hun liker og vil ønske seg til jul. Så får hun ta en telefon til de som bor langt unna og fortelle det selv, og snakke med de i familein som bor nære )
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 God ide ! (dattern min er april barn så ikke langt unna 4 år hun heller) - MEN dattern vår har så sykt mye leker og hun liker faktisk ikke å leke med leker ......... Hun bruker derimot 1 tegneblokk annen hver dag så det og fargestifter önskes klart. Men hva fornuftig kan vi önske til henne ?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Liker ikke å leke med leker? Hehe.. DEN skal jeg innrømme jeg ikke har hørt før. Ble nesten litt imponert jeg ) Vår datter er frelst på å tegne/skrive om dagen. Vi kjøpte et penal til henne, og hun var i himmele. Sitter daglig og "skriver" brev til besteforledre og tanter. Kansje det er en ide? Penal. det koster jo ikke all verden. Av fornuftige saker og ting, hm.. tohjuls sykkel m/støttehjul og tilbehør som hjelm? Sykkel er vel en fornuftig sak, eller? hihi.. ) Hva med og ønske henne 1 års medlemskap innen dansing,sang eller annet hun måtte intresere seg for. Kansje svømming? '
Nemofish Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Det går an å ønske vinterklær til neste sesong! Det kommer vi til å gjøre. Ullundertøy, votter, parkdress, lue osv. Det er jo "ordentlige" ting. Kanskje også ski + skiutstyr, akebrett, skøyter? Spill som dere kan spille sammen med henne... Puslespill... Bøker... Lydbøker... Et sånt lite staffeli eller hva det nå heter, siden hun er glad i å tegne... En bok eller perm der hun kan samle bildene hun lager. I hvert fall de hun er mest fornøyd med. Og så kan mamma eller pappa hjelpe til å skrive hva som er på bildene og sånn... Hehe... Det var pedagogen i meg det. Det er i alle fall en fin ting å gjøre... Ellers kan hun jo få "gjøre-gaver": kino, teater (disney on ice!!!), badeland, bakedag e.l.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Du har mange gode ideer du ) - Men 2 hjulig har hun allerede . Og her koster 3 mndr på dansestudio oppimot 3000,- - men kanskje om noen vil spleise.......... god ide - den skriver jeg ned !! Huujjjaaaa !
Gjest Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Juuuhhhuuu ! Nå fikk jeg mange fine og gode tips fra dere jenter. Knall !!!
Gjest Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Da blir det nok en fin gave, eller to eller tre på frøkna deres i år. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå