Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker bæresjal her? Jeg bruker det av og til, kjempe praktisk å få bruke begge hendene når vi hanter posten og tar ut søpla ol. Tullemor sovner nesten med en gang hun kommer i sjalet, men jeg er litt redd for at det blir for lite oksygen der inne... Noen med erfaring i å bære spedbarn? Jenta mi er snart 3 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke sjal, men et slikt laaaaangt tøystykke som kan knyttes på forskjellig vis og en kan bære barnet på 6 ulike måter - så samme prinsipp. mini her kryper sammen og gjemmer ansiktet mest mulig.. men flytter hodet innimellom når det blir lite luft. ellers passer jeg på å flytte litt på ham/slynga slik at det kommer frisk luft.

Skrevet

det tøystykket ditt høres mistenkelig ut som et sjal Kosel;)

jeg bærer i elastisk og vevd sjal, mei tai og ringslynge.

min erfaring er at de sier ifra om de ikke får nok luft:)

Skrevet

Noen som har "oppskrift" på hvordan knyte sånne sjal. Jeg har et som er kjøpt i afrika, men det fulgte selvfølgelig ikke med noe bruksanvisning.

Skrevet

Jeg var også litt bekymra for om snuppa fikk luft da hun var helt liten, så jeg prøvde å enten ho hodet hennes med fjeset oppover mot åpningen eller lage en slags åpning på den siden av sjalet som er mot armhulen min.

Bæresjal er genialt ja!

Skrevet

hvis det er like langt som mitt så er det ulike "oppskrifter" etter hvilken måte du vil bære barnet..

jeg brukte et håndkle til å bære min "kusine" rundt i når jeg var utvekslingsstudent i afrika. bandt henne på ryggen og gikk 4km til butikken. funka greit det og:)

kan vel kanskje kalles sjal... bare det at jeg tenker på et bestemt bæreredskap når en sier sjal..:)

Skrevet

For oppskrifter på hvordan knyte, se på www.tettinntil.no

Skrevet

Jeg knyter sjalet slik at lillemor har det helt åpent foran ansiktet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...