mirredutt Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Har billetter til Muse i Oslo Spektrum 24. oktober. Dette er en uke før termin. Er vel ikke noe i veien for at jeg kan dra på konserten dersom formen er fin?
Frk. Vable Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Har hørt at barnet kan bli litt stresset av mye støy, men tror dette er mer over lengre tid. Som hvis man blir utsatt for støy hver dag. Det går sikkert fint med en konsert, du trenger jo ikke stå rett ved siden av høyttaleren heller... Ög Muse MÅ man jo nesten få med seg...
Fire småtroll Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Mini ble veldig urolig i magen da jeg gikk på konsert, såpass at jeg syntes det ble ubehagelig og gikk ut (og hørte resten av konserten ute ifra gangen), du må nesten bare prøve, de fleste sier det går greit
fru tekopp Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg kunne ikke gå på konserter eller høre høy musikk nesten fra start da jeg var gravid. Tror jeg var rundt 3 mnd. på vei da vi dro på konsert. Måtte bare gå langt unna, for magen ble for vond. Prøvde en gang senere også, men samme skjedde da. Men det er sikkert forskjellig fra person til person. Prøv og se da vel! Er det langt fra deg til Spektrum, da? Tenker på om det plutselig skjer noe midt i hele opplegget?
LivetErEnLek Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg var på flere konserter mens jeg gikk gravid forriga gang, noen tett opp mot termin og lyden var ikke noe problem for oss. Men pass på hvor du står. Er mange som mister alt vett under en konsert, knuffer og dytter, fort gjort å bli klemt flat, få en albue i magen osv, og DET er vel neppe å anbefalle når man er gravid
Diva Muffin Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Jeg ville droppet det. Men jeg kjenner jo ikke din baby, bare min som var veldig var for lyd. I tillegg likte jeg ikke å bli dultet i magen da jeg var gravid, og ville nok hatt problemer med bekkenet hvis jeg skulle stå flere timer. En ting ville jeg gitt faen i da; tiskingen om høygravide damer på sånne steder, det er visst ikke stuerent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå