2prinsesserogbim Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 bedre lykke neste gang.. snufs.. grunnen til at mensen var litt "utvannet" var når sikkert pga cysten min som sprakk og at det kom ut samtidig.. vel det er vel den mest logiske forklaringen.. og alle gravid symptomene eg hadde kan vel vere cysten som forstyrret hormonene mine.. må jo bare prøve å komme opp med en logisk forklaring hehe..
Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Ja, det er sikkert slik.. Kjedlig å få mensen uansett da, og gå inn i ny pp og greier.. Håper det klaffer for deg denne ppen da! Lykke til..
2prinsesserogbim Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 takk... lykke til du også) prøvde egentli ikke, men når eg trodde eg vr det så såg jeg for meg tilværelsen me en ny baby... har hatt litt lyst på også da, men nå har vi bestemt oss for å prøve... vi har veldi lyst på en til da... tok 6 mnd sist gang... prøver å ikke stresse me saken, da sitter det nok kanskje raskere
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 He, he.. Ja, det gjelder å finne den fine linjen mellom stress og engasjement! Jeg føler meg engasjert, ikke stresset. Føler at odret "stress" har en veldig negativ vibb jeg da.. Og jeg føler mer glede og spenning ved prøvingen.
2prinsesserogbim Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 ja samme her... viss en stresser seg opp så stresser jo kroppen og da er det ikke lett å bli gravid.. syns det er super gøy å prøve og med den spenningen.. å vere avslappet er nok det beste ja
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Som jeg sa trdiligere, da får du være her å hold emeg med selskap så lenge det varer. Lykke til nesten gang
2prinsesserogbim Skrevet 11. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2007 jepp de blir nok til det nå... godt å ha noen man kjenner fra før også da... jeg skal til legen på torsdag å ta en ny glukosebelastning.. må jo sjekke grunnen til at jeg har vert så tørst, trett, hodepine å gått masse på do siden eg ikke er gravid.. må jo vere en forklaring en plass.. men håper jo selfølgeli at det ikke er noen tull me blodsukkeret igjen, det er min største skrekk nå... er jo derfor eg sliter og prøver å gå ned i vekt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå