kua kalva,drektig igjen Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 jeg er grusomt babysyk, å jeg å mannen har prøvd ett par år nå,jeg har vært til utredning å får ikke hjelp fra det offentlige,selv om de fant ut at jeg ikke har EL. så jeg tok kontakt med en privat klinikk som mer en gjerne ville hjelpe,de har fått alle mine papirer, å de sku ta kontakt etter ferien,men jeg har ikke hørt noe ennå,å siden jeg fikk mensen i går ville det jo vært ypperlig om de kunne satt med på pergo nå så kansje det går litt fortere. så hva syned dere,skal jeg ringe dit nå,selv om de har sagt at de skal ringe meg etter ferien? jeg vill jo ikke virke masete heller
Venter på 3_de spire Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 RING!!! Det er da ikke å mase det!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 herremann. det er jo jobben de sin! du betaler vel for de? ring i vei du, ikke vær flau for det!!klart du er spendt å vil komme i gang så fort som mulig. du er nok ikke den eneste skal du se!
line_n & sara Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 jeg ville ringt! men jeg er ganske utålmodig, og da!
håper på fulltreff Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Ring ring! Klart de ikke synes du er masete. De jobber jo med dette, og det er bedre å få vite noe enn å leve i uvisshet og vente på en telefon hva? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå