line_n & sara Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 jm skrev en terminbekreftelse v forrige kontroll.. men hva bruker jeg den til?? burde få ut fingern å sende inn søknad til nav, skal jeg legge ved bekreftelsen der?? skal også sende inn skjema til lånekassa snart, men de trenger vell bare kopi av fødselsattesten..? (og den kommer i november sammen med babyen!) når sendte/sender dere inn papirer til nav om permisjon/foreldre penger?
VåreSøteSmå Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Helsekortet du mener? Det skal du vel ha m deg på alle kontroller tror eg. Eg var inne på Nav idag,fikk søknadsskjema,og de sa eg måtte ta kopi av helsekortet/terminen og legge ved søknaden.Når den skal være inne er eg ikke helt sikker på,visst d e engangsstønad så får vel folk pengene i 6.mnd så den må vel være inne før d. permisjon/foreldre penger e eg ikke helt sikker på. Håper noen har litt bedre svar
Gunni_2 Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Du må legge ved en kopi av terminbekreftelsen til Nav, og hvis jeg husker riktig må kravet om foreldrepenger være inne ca. 1 mnd føe du går ut i permisjon.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg ga terminbekreftelse til arbeidsgiveren min, lønnstjenesten og NAV =) Spurte også skolen min om de ønsket en kopi da jeg søkte om permisjon, men de sa de ikke trengte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå