Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 søren, fikk en regning i posten som jeg trodde ble betalt, og nå har den betalings-frist til i dag! jeg har da altså bare 500 kr på konto, og sambo får ikke lønning før neste onsdag *snufs*
Helnøtt med spire:) Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Ring å spør om å få utsette den til neste onsdag da:) Som oftest er de veldig behjelpelige!
SaDa Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Fikk du den i dag?? De har ikke lov til å ha så korte frister. Ring de og si den blir betalt om en uke når mannen din får lønn. De pleier å kunne utsette fristen
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 uff, ja tror jeg må gjøre det. men det er jo mange av dem som ikke vil hjelpe før du faktisk har gått til inkasso og vi som vil kjøpe hus når jeg får jobb...
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 sada: jeg fikk regninger og purringer før, men så skulle jeg betale den med barnetrygden min. det gikk ikke, for jeg tok ut litt for mye penger etterpå *dumme meg* for minibanken ga meg minimumsbeløp... skal ringe og si ifra...
LivetErEnLek Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Det er bare å ringe eller sende mail. De fleste bryr seg lite om når de får pengene sine, så lenge de får dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå