Gå til innhold

det koker..er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo vil bruke 3000kr til noe han skal ha tak i i spillet wow..så blir han sinna når jeg sier at vi ikke har råd til det.

nei nå kunne han ikke si jeg elsker deg tilbake fordi han mente han måtte bruke penga sine på det han ville. ja hadde han vært singel og ikke hatt noen utgifter ja,.,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herre...hva er det med endel mannfolk og spill? Stå på ditt, han kommer vel til fornuft etterhvert :o)

Skrevet

??Hva er det han trenger til det da? Samboe og spiller det,men kjøper da aldri noe...

Er ikke pengene i spillet han snakker om da?Det gjør ofte han her og jeg har misforstått og blitt sur hehe

Skrevet

såpass ja....kjøpe penger hehe-...

da hadde nok jeg blitt sur og ja...driter ikke akkurat penger

Skrevet

rart han ikke forstår det selv..uff..nå ble jeg dårlig humør her også..

Skrevet

Øh. Én ting er at det anses som en ukultur innen WoW å kjøpe seg til ting med rl-penger, og at han dermed vil bli ansett som en alle tiders pyse.

Men folk som driver emosjonell utpressing ved plutselig ikke å elske sin partner lenger dersom de ikke får alt som de vil, utviser skremmende mangel på modenhet. Det er nesten dumpegrunn, og definitivt grunn til en alvorlig prat om prioriteringer og familieliv og slikt.

Skrevet

det er jo sånn at du kan betale for å få mer penger i spillet, eller mer krefter eller våpen o.l... og det er ikke billig...

glad mannen min ikke spiller det spillet jeg.. vet han hadde falt for fristelsen..

Skrevet

Ja gleder meg til den dagen han slutter å spille for å si det sånn

Skrevet

Å gud....sambo spiller også WOW og hadde han kommet til meg og spurt om han kunne bruke 3000 kr !!!!!!! på det spillet hadde jeg gjellet han (tror jeg)...hehe:-)

Jeg visste ikke at det var mulig for nå nylig da han snakket om dette. Jeg ble rystet og sa at jeg håper ikke dette er noe du bruker penger på? Neida, sa han og forklarte hvordan han løste dette:-)

3000 kr er himla mye penger da...også skal man bare bruke det på et spill???? Håper ikke sambo noen gang gjør noe slikt/tenker på å bruke så mye penger.

Skrevet

Hva er dette " WOW " spillet? Aldri hørt om det.

3.000 kr. på et spill (uansett spill!) jeg hadde kvælt samboer bare ved spørsmålet!! hehe.. :o)

Skrevet

World of Warcraft....et rollespill på nett. Sambo spiller mye i grupper med andre folk i hele verden. Sitter og prater engelsk i micen.

Skrevet

hjelpes, sambo sitter her og spiller både counter strike og call of juarez, men han har da ikke lagt ut en krone på det! (ja bortsett fra at han måtte kjøpe cd-en da) han sitter her og rister på hodet... godt jeg har en fornuftig mann når pengebruk gjelder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...