Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Tenker jeg på hvor jeg gleder meg til å holde deg inntil meg. Kjenne varmen din mot meg. Føle at du kysser meg langsomt i nakken og hvisker du er glad for å se meg. Se på deg og bare ikke greie å holde fingrene unna deg. Skynde oss inn mens vi kysser hverandre som vi aldri har kysset før. Sette meg ned på senga og se deg dypt inn i øynene og se at du rødmer fordi jeg har funnet ut at du er kåt på meg. Føle hendene dine under genseren min og føle at du leker med bhen min og at du sakte åpner den bak. Kjenne tunga di og at du småbiter meg i øret og hvisker at du har så utrolig lyst å smake på meg. Legge meg bakover og nyte at du borer tunga di mellom bena mine. Kjenne at jeg sakte blir kåtere og kåtere. Se på deg med mine nydelige blåbærøyne og spørre deg pent om du vil være så snill og ta meg hardere for det er så deilig å kjenne pikken din oppi meg... Gud når jeg ser på deg så er jeg glad for at du er min og jeg får dele alle disse fantasiene mine med deg.... og om ikke så lenge så skal jeg igjen hviske noe deilig i ditt øre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå