♡ Rødhette ♡ Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Mini er totalt gal om dagen,,.. Alt er galt.. are hyling og skriking.. Ser at det er på vei den siste jekselen nederst.. Regner ned at det er den som plager han.. Nesten alle 4 kronene er kommet helt opp.., vil han være plaget mye lengre med det da?? Og kan jeg gi han en paracet i kveld når han skal legge seg.., ?? har våknet opp flere ganger iløpet av kvelden de siste dagene.., så regner med at det også er tannen da som plager han..=(
camilla^ Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Var noen vrange dager før de ploppet ut på førstemann ja. Rakk såvidt å lure på hva det var før jeg så fire hjeksler kom frem. Da ble isen hentet frem, og da ble det fort mye bedre. Masse ispinne saftis. Kjølet gommene masse. Hos minsten var det igrunn bare når de kom frem det var hyl, og jeg ble i grunn mer skremt for hun blødde ganske masse når de kom gjennom. Men lite hyl og bæring derigården.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 For 2 dager siden skjønte jeg ikke hvorfor han hadde blod på kinnet og litt nedover under leppene.. Han hadde jo ikke slått seg.. Var sikkert tanna som brøt gjennom det da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå