Gå til innhold

Hvor lenge sov/skal barnet sove på samme rom som dere? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i en leilighet med bare 1 soverom, så vesla blir sovanes i samme rom som oss til vi har skaffet oss et større sted...

Skrevet

Tro det eller ei, jeg bor i en leilighet som er 95 nesten 100 kvm, og det er kun et soverom ! Alle rommene er svære kan du si, iallefall må hun pent sove sammen med meg til jeg evtl. en gang i fremtiden flytter.

Skrevet

vi har bare 1 soverom så han blir nok liggendes med oss til vi flytter til en større en..

som sikkert ikke blir på en stund ennå...

Skrevet

En stund til. Synes det er koselig å ha han i senga ved siden av meg. Har soverom til han, men likevel....

Skrevet

Litt over 2 mnd gammel flyttet han inn på eget rom.. Sov mye bedre og lengre.. + at jeg sov mye bedre.. Bortsett fra de første netten da.. he he..;o

Skrevet

Det lurer jeg også på... Svigers går og hinter hele tida til at vi bør flytte lillegutt over på eget rom 'før det blir for sent' (hva de nå enn mener med det??), men jeg synes det er så godt å ha han på samme rom. Og han sover jo godt da.

Skrevet

ok. Takker for svar. Akkurat flyttet fra en leilighet med bare 1 soverom vi. Flyttet i mai. Har ikke gjort i stand rommet til snuppa enda. Men lurer på om jeg skal begynne snart.

Skrevet

Hun er forresten 5 måneder.

Skrevet

eldste begynte å sove på eget rom da han var 6 uker, for da sov han hele natta. og yngste da hun var 3 mnd, for da sov hun hele natta.

Skrevet

Ungen er 22 mnd og vi har 2 ledige soverom.... skal nok komme i gang med å flytte han, ja. men er ikke et stort problem, mannen min er hjemme bare i helgene. og jeg føler meg ikke forstyrret av gutten

Skrevet

Junior fikk eget rom når han var 5 mnd

Skrevet

Fikk eget rom da han var 3 mnd. Sov mye bedre etter det =)

Skrevet

Hun sov med oss til hun var 4mnd. Første natt på eget rom sov hun hele natta gjennom, og har gjort det siden, er nå 17mnd. Tar hun inn til oss eller en av oss legger seg hos henne når hun er syk da.

Skrevet

4 måneder. da flyttet han over i eget rom. Ble MYE roligere for alle parter. Han sov bedre, og det gjorde mor og far også ;-)

Skrevet

Han sov på samme rom som meg og pappen til han var nærmere 2 år. Men, det var kun fordi vi bare hadde et soverom på den tiden.

Hadde nok fått seg et eget rom lenge før hadde vi hatt et soverom til.

Skrevet

Snuppa flyttet på eget rom da hun var 12 uker og hadde vært ferdig med nattmat i et par uker :o)

Skrevet

begge mine flyttet på egne rom når de var 6 mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...