bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 I går hørte jeg en masse rare lyder på soverommet, så jeg gikk inn for å sjekke på vesla som hadde sovet. Tror dere ikke jeg kom inn idet hun holdt på å REISE seg i senga??? Å herregud, jenta er 6 og en halv måned, og setter seg ikke opp selv engang??? I tillegg roper hun på pappa (dada) og mamma (baba). hun ser alltid på sambo og sier dada, og på meg når hun sier baba!
En liten mamma Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Hmm... da er det visst på tide å senke sengebunnen! Tror jeg skal løpe å gjøre det! Hedda har ikke begynt å reise seg eller sette seg opp enda, men ho er 7 måneder nå. Bedre føre var! Og snuppa her sier både mamma og pappa og Hedda, men det er nok bare de lydene babyene lager når de øver seg på å få et språk!
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 vi har senket sengebunnen for et par dager siden faktisk:) så det var akkurat tidsnok!
En liten mamma Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Dumme meg, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det... Kan det være så vanskelig da? Får ikke rikket den bunnen. Må skrive det ned så pappa kan gjøre det når han kommer hjem...
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 hahaha, nei jeg snakker ikke ikea, så det der er sambo's jobb!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå