Gå til innhold

Hva er galt med tannleger egentlig?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp hos tannlegen med min gutt på snart 18 mnd fordi han har fått en ekstra tann. Tannlegen møtte opp i fult "verneutstyr" og så jo ikke klok ut selv for en voksen person, og gutten min ble selvfølgelig livredd. Jaja. Det er jo viktig med hygene tenkte jeg.

Så skulle hun titte i munnen og prøvde ikke på noen triks, bare gyver på og sier at jeg må holde armene hans. Jeg holdt de litt, og forsøkte og oppmuntre tassen og gjøre det litt positivt - men han syntes det var skummelt fordiom.

så etter litt om og men har hun konkludert med at det er en ekstra tann, og jeg tenkte "case closed" og nå kunne vi begynne å snakke om hva som evt måtte gjøres. Men, neida! hun gyver på han igjen så han hyler og så vil hun at tannlegesekretæren skal komme og se den ekstra tanna. ER DET MULIG?!?!?!

Disse tannlegene behandler jo aldri pasientene som mennesker - bare som en munn de kan vise frem eller et spennende casus. Heldigvis så brølte både jeg og sekretæren at nå fikk det være nok.

Jeg blir helt oppgitt jeg. Stakkars gutten min gråt jo og var helt fortvilet. Jeg prøvde å ikke gå i fistel, så han ikke skulle bli enda mer redd, men det var rimelig vanskelig.

Huff. Er det noen som vet om man kan velge tannleger selv, og om det finnes noen "barnetannleger" som skjønner at man ikke bare kan kaste seg over de små og bruke vold for å få sett det de vil?

jeg måtte bare få det ut jeg. er så frustrert her jeg sitter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe tannleger syns tydligvis det er gøy å skremme folk..voksne og barn...er litt sadistiske tror jeg.

Skrevet

...og nettopp pga folk som denne fyren,har folk tannlegeskrekk langt opp i voksen alder vettu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...