Gå til innhold

Gavepakke fra Apotek1??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte nyss om at man som gravid kan gå på apoteke1 og hente en gavepakke. Er det noen som vet om dette stemmer? Må man ha med seg et gavebevis slik man må fra Liberoklubben for å hente pakken på Lindex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk sann gave bevis fra libero ivertfall.. men jeg måtte hente den i skien. jeg bor i bergen... den fra apoteket fikk jeg ett hente nummer...

Skrevet

Du går inn på apotek1 sine sider på nettet og finner en link der. Fyller ut et skjema om deg selv, og skriver til slutt ut en "kvittering" som du tar med deg til apoteket. Så får du gavepakken. :)

Skrevet

Ja, du trenger et gavebevis. Jeg registrerte meg på apoteket sin hjemmesode på internett, og så var det bere å printe ut beviset som jeg tik med til apoteket. I pakken er det bleieprøve, vaskeservietter, en pekebok, en grøtskål med skje, en smokk, et nummer med "foreldre og barn" (det jeg fikk var fra april), og prøver på noen kremer o. l til den lille. Tror det var alt.

Skrevet

Og en leke fra fisher price vel??? Eller var det i libero sin.....?

Skrevet

Ja man går inn på apotek1 sine sider og fyller ut skjema - så får man et slags gavekort... du kan hente pakken 3 måneder før eller 3 måneder etter fødselen.

Gavepakke på lindex fra liberoklubben sier du??

Jeg er registrert i liberoklubben, men har ikke fått med meg dette.....

Skrevet

...du kan bare gå på apoteket og få den og...fylle ut skjema der...det gjorde jeg..er jo ikke alle som har internett hjemme

Skrevet

Nei,jeg har internett, men har ikke skriver som funker....

Får kanskje ta meg en tur på apoteket da. :)

Skrevet

Jeg fikk et gavebevis på pakken jeg hentet på Lindex fra Liberoklubben ca 3mnd før termin

Skrevet

Jeg skrev ned nr bare jeg, men trengte ikke vise noe i det hele tatt.

Skrevet

du behover ikke kvitteringen fra internett. jeg fikk ikke skrevet den ut, saa jeg gikk paa apoteket og skrev navn og tlf.nr. paa en lapp der ogsaa fikk jeg med meg pakken...

bare gaa inn og hoer med dem =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...