Gå til innhold

Luksus barnehagen!

ZigZag er 2 barnsmor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var å hilste på barnehagen datteren min skal begynne i her i Oslo. Etter å ha lest innlegg her om antall barn pr voksen, manglende utdannelse hos ped.ledere, dårlig mottaklese osv, ble jeg positivt overrasket.

1. de åpner bhg kl 7.

2. På hennes avd er 9 barn fra 0-2.5 år og 3 voksne fordelt på disse 9.

3. Ped.leder er førskolelærer på 7.året og de to andre er kurset i barne og ungdomsarbeid og har begge vært ansatt i over 10 år på avd.

4. Ped. opplegg var godt og jeg ble overrasket over tilbudene barna får.

5. Da vi kom møtte de oss ved porten og hilste oss velkomne med engang.

6. De hadde hengt opp plakat som ønsket oss og Sanne velkomne på døre.

7. Jeg observerte at de lekte og koste med barna hele tiden hver for seg.

Da lurer jeg: Er det sånn en enhver bhg skal være etter rammeplan? Er disse tingene luksus i forhold til andre bhg? Har vi vært ekstra heldige, særlig med tanke på bemanning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rammeplanen skal følges, av alle barnehager!!!!

Høres ut som en kjempefin barnehage, lykke til;)))

Skrevet

Jepp, men har lest om disse dispensasjonene som blir gitt og sånt til ufaglærte. Hører om så mange "misfornøyde" her inne så da lurer jeg på om dette er unntaket eller om alle barnehager egentlig har det sånn som jeg beskriver?

Skrevet

Dette er slik en barnehage skal være, og selv om det finnes noen som synder, så er nok de aller fleste barnehagene slik som du opplever det. Godt å høre at du er fornøyd :-)

Skrevet

Førskolelærere er det stor mangel på, dessverre.. Har disp. i min barnehage og har kun en veileder. Har jobbet i barnehage i mange år og hatt utallige kurs, slik at kompetansen på personalet er bra.

Vi følger rammeplanen, og legger opp det pedagogiske i samarbeid med veilederen vår.

Føler at vi gir et godt tilbud til barna "våre"!!!

Skrevet

Høres bra ut! Ble så lei meg etter å ha lest alle de "triste" barnehage innleggene her i høst, og jeg møtte opp med blandede følelser i barnehagen her om dagen. Men det høres jo ut som om de er unntakene og at min opplevelse er det vanlige. Heldigvis!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...