Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 jeg lurer på, hvordan er fostervannet? kjennes det ut som vanlig vann? grunnen til at jeg spør er som følgende: da jeg og mannen min hadde sex her en dag, han fingret meg, og da kom det en sånn sprut, to ganger skjedde dette, jeg har hatt ejakulasjon før, men det var ikke så mye som væske kom da, vi tenkte begge at det var dette som skjedde, men så ble vi redde, hadde jo ikke noen heftig orgasme liksom, å så ble vi redd for at det var fostervannet, men jeg trodde at fostervannet var mer klissete, har hørt at det er vanskelig å få det ut av bilseter hvis vannet går i bilen... hehe.. jeg trenger bare litt visshet om at alt er greit, tenkte også at om det var fostervannet som gikk så ville vel babyn kommet også? jeg er redd for at det er noe galt, er det noen som har peiling på dette? VÆR SÅ SNILL Å SVAR NOEN!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg har hørt at fostervann er gråaktig og lukter ekkelt. (gammelt på en måte). (Forøvrig får du kanskje flere svar om du hadde hatt en annen tittel på innlegget ditt....)
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Du sier ingenting om hvor langt du er på vei, men synes du heller bør ringe føden å høre med de.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 jeg er 16+5 idag, så det er jo litt tidlig med fødsel nå.....
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Synes også du skulle ringe føden om dette. De kan svare bedre.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Ringte nettopp til fødeavdelingen, og hun sa at det ikke var fostervannet, fordi da ville det blitt en abort ut av det, siden dette skjedde kvelden den 9 sept, og det ikke kom noen ting igår, var det nok ikke fostervannet. for går fostervannet vil det komme hele tia, og det har det ikke gjort. så nå har jeg grått litt av lettelse, og slår meg til ro med det svaret og håper alt er i orden men lille skatten min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå