Gå til innhold

Er det andre merker med mineralsminke som er like bra som id?

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79;)
Skrevet

Sto om det i det siste det nye, der var det flere merker som hadde mineral sminke.

Noen som har god erfaring med andre merker en bare essencuals?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp fått et gratis prøvesett i posten fra www.everydayminerals.com, og prøvde foundation for første gang idag. Det virker like bra som i.d. sitt foreløpig:) Jeg vet ikke hvor mange ingredienser i.d. sin sminke har, men det står på EM sine sider at det er laget av kun 4 ingredienser og at alle er naturlige (Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxide, Zinc Oxide).

EM er mye billigere enn i.d., men fåes bare kjøpt på nettet såvidt jeg vet. Du kan jo prøve et sånt gratissett for å finne ut om det er noe, men du må betale portoen på ca 30 kroner. Du får da prøve på en concealer, en blush og tre foundations. Fargenyanser velger du selv, og en sånn prøve rekker til 7-10 påføringer vi jeg tro.

Skrevet

jeg har bare prøvd i.d og er veldig fornøyd med den. HAr og bestilt en del fra den mye billigere everydayminerals, ikke fått det ennda, men venter pakke i posten innen et par dager tror jeg;)

Har og hørt mye bra om GloMinerals, at det faktisk skal være mye bedre enn i.d. -men har da ikke prøvd dette selv ennda;)

Skrevet

Bianca og sjarmøren!

Hvor på den siden finner man dette prøvestettet du snakker om?

Skrevet

Guerlain har nettopp kommet med et kompakt pudder basert på mineraler - elsker dette pudderet!!! Er glad i id sitt også, men synes dette nesten er enda bedre.

Skrevet

Var visst litt kjapp der, fant det nå. Men noen erfaringermed fargene? Hva slags farger har du og hvilke farger valgte du? Var veeeldig mange å velge mellom...

*forvirra*

Skrevet

Gå inn på Custom Kits (øverst til venstre), og så velger du Free Sample Makeup Kit. Så kan du velge farger:-)

Skrevet

Jeg bruker medium beige i i.d., i EM passer både medium beige nautral og fairy light. Hvis dette sier deg noe:) Har ganske medium hud, ikke helt lys.

Skrevet

Hmm, driver og bestiller nå. Hvorfor må de ha visa nr om det ikke koster noe, er for å betale portoen?

Det står ingen steder hva portoen vil bli, er det sikkert at det bare blir 30 kr?

Skrevet

Glominerals er kjempebra synes jeg! Ser mer naturlig ut enn id.

Skrevet

Jeg betalte 10,45$ i porto, men så handlet jeg et kit med 10 øyenskygger i tilegg til det gratis pøve kitet så mulig det gjorde portoen litt høyere.

De skal nok ha visanr for å å betale porto ja.

Skrevet

Det kommer opp hva du skal betale i porto, du får to valg, et dyrt og et billig. Bli ca 30 kroner ja, spørs hva kursen er. Jeg betalte 28 kroner.

Skrevet

Takk for tipset Bianca! Har hatt lyst til å prøve sånn mineralsminke og dette var jo en veldig billig og grei måte å prøve det ut på!

Skrevet

Bestilte d gratisgreiene nå... men jeg måtte betale 55 kr i porto, jeg...

Hvorfor d??

Gjest otilie79;)
Skrevet

Hvilken farge burde jeg bestille på prøvene hvis jeg har veldig lys, hvit hud da? Har lite peiling på sånne sminkefarger:/

Skrevet

Fair, sandy fair og fairly light kanskje? Ganske greit med de prøvene, så får man prøve seg frem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...