Gå til innhold

Tiltakslyst : HVOR ER DU???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner den ikke om dagen :( Alt er et ork og det er så mye jeg skulle ha gjort. Huset skulle definitivt vært vasket,småtterier etter konfirmasjonen ligger rundt omkring og burde vært ryddet opp i. Skulle ha sortert klærne til lillegutt og lagt bort det som er for smått....

 

Bare det å henge ut klesvasken og tømme oppvaskmaskinen er et tiltak...

Ikke er jeg deprimert,ikke har jeg lav blodprosent...er bare så fryktelig trett og sliten.

 

Men så ser jeg på det jeg faktisk har gjort da...har bestilt takkekort,handlet inn noen gaver,pottet om planter,jeg står opp og leker og koser med Adrian,får lest litt og småryddet.

Kanskje jeg ikke skal stille så høye krav til meg selv om dagen....

 

Tror mye av det som tar energien min er alle som "krever" noe av meg....kan du ikke komme innom,vi må ta en lunsj en dag, heftige mailkorrenspodanse med datterens trenere om hvorfor hun ikke får lov av meg å gå på dommerkurs...

Biomors innblanding som påvirker samboeren veldig, 1 årsdag snart som må planlegges...tja,,og sikkert masse masse mere jeg ikke skal plage dere med ;)

 

Skikkelig syte og hjertesukk fra meg,som vet jo at det egentlig er bagateller og småting.

Men som jeg lærte av en psykomotorisk behandler engang..at det som er lite for andre kan være stort for deg :))

 

Ha en fin dag alle flotte jenter!!

 

Ps: Nå skal jeg gå ut å henge opp klesvasken på stativet...og sette meg litt i sola og kose meg med et glass cola og en rø... ;)

Og så....skal jeg støvsuge litt...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo fått gjort noe, da. hehe Må jo se det positive i det. Gå å ta deg en cola og en rø... med god samvittighet, du

Tiltakslysten kommer når den er klar :-)

Skrevet

Kos deg med cola og røyk! Det er ærlig fortjent. Du har nettopp arrangert konfirmasjon for en flott og nydelig konfirmant. Da må det være lov til å hvile litt på laubæra ;-)

 

Jeg sitter her i sofaen med laptopen på fanget mens en syk liten sak ligger oppe og sover. Sikkert mange ting jeg burde ha gjort her også, men det gidder jeg faktisk ikke...;-) Og jeg er faktisk IKKE sliten. Bare lyst til å være litt lat!

Skrevet

Her har den ikke gjemt seg, det kan jeg nesten garantere, finner den iallefall ikke!

Skrevet

den har tatt ferie ser du.så du får henta inn litt krefter igjen =) husk,du har stressa å styrt lenge nå.klart at kroppen vil du skal ta fri da.

Ikke tenk på alt som må gjøres.tenk på alt du faktisk har gjort.håper du kosa deg i sola i går.

 

Ps,tiltakslysta er ikke her,om du skulle lure på det ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...