pandabjørn Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Her om dagen kom sambo hjem å fortalte at det var så mange som skulle bli pappa på jobben hans en i oktober, sambo i nov, en i des, sjefen hans i jan. og en i februar... tenk om det hadde vært 5 jenter i samme bedrift som var gravide, tenker arbeidsgivern hadde fått hetta da
Jewel m/jente får gutt Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 På jobben min er vi to som er gravide. Var tre, men en mista. Hos søstra mi var de 5 som var gravide samtidig. Og hos dem er det nesten bare damer som jobber.
mammasilla Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Vi er tre stk ute i perm, og tre gravide (+ en som prøver vet jeg;) ), i tillegg til en som dessverre mistet, men skal prøve igjen. Så her går det for seg kan man si ) På jobben til min kjære er det 3 av 5 som venter, mens en nylig har fått! Gøy=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 På min jobb er det 4. Jeg i september, ei i desember, ei i januar og ei i februar... hehe:) Skikkelig baby boom... De sa at det var smittsomt det der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå