Gå til innhold

Er tuppa mi unormal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll hos helsesøster igår. Babyen min er nå 3,5 mnd. Hun har hele tiden hatt en god vektøkning, men har de siste tre ukene bare lagt på seg 300g. Hun veier nå 5835 g og er 64 cm lang, er hun tynn da? Synes selv hun er ganske slank, men er rund i kinnene og lårene. Har den siste mnd. blitt mindre interessert i pupp. Spiser 10- 15 min til hvert måltid, virker mett og fornøyd med det. Spiser 5-6 ganger pr. døgn. Fikk beskjed om at jeg må forsøke å amme henne flere ganger pr. dag, men skjønner ikke hvordan jeg skal få til det, når hun knapt har tid til å spise de gangene hun spiser, hun vrir seg i armene på meg, og er mye mer interessert i å se på alt rundt seg.. Har også forsøkt å pumpe ut melk for så å gi henne på flaske, men hun lå ikke noe mer i ro da heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så unormalt jeg men jeg har inntrykk av at ulike hs sier ulike ting vedr mye, også vekt. Min er heller ikke så stor men var litt tyngre og litt kortere enn din på 3 mnd kontrol; 6045 og 61, på 5 mnd kontrol (og da var han 5 mnd og 3 uker) var han 67 cm lang men bare 6770 g. Startet med grøt noen dager før han ble 6 mnd og veide han i går (6 mnd og 1 uke) og han hadde gått opp til 6990 g. Min hs har aldri sagt at han er for tynn men at han er slank :-) Har bolleskinn og bollelår akkurat som din :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...