Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Gutten min på litt over 6 mnd legger seg hele tiden over på magen når han sover. Er det farlig når han har blitt så stor?
En liten mamma Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg har forstått at når de er store nok til å snu seg selv, så er det greit om de sover på magen....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Tusen takk. Hittil har jeg stått opp flere ganger på natten og snudd ham.
Gjest Ut på tur Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Dersom du er veldig usikker så ta en kjapp tlf til helsestasjonen. de kan gi deg et korekt svar men høres jo logisk ut at når de er så store de snur seg er det ok
manonym Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Gutten min på 7 måneder snur seg også over på magen for å sove, men han klarer ikke å snu seg tilbake igjen til ryggen, så jeg snur han. Men reiser meg ikke opp på natta for å snu han, men er inne etter han har sovna, og en gang til før jeg legger meg. Kommer til å fortsette med det til han klarer å snu seg tilbake til ryggen igjen selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå