Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg tror jeg blir gal snart! Hehe. Alt husarbeidet er unnagjort og Halvor sover... Klesvasken er hengt ut til tørk og alt i skjønneste orden! Men hva i all verden skal man finne på da? Bilen er vaska og bagen til i morgen mangler bare maten... Skal ut å ri i dag, men det blir ikke før sambisen kommer hjem i efta.. Tv`n gidder jeg ikke se på... Noen fler enn meg som har fritidsproblemer i dag? Hehe
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Stakkars. Noen forslag på aktiviteter: Lese en god bok. Ut og trille om været tillater det. Omorganisere barneklærne og pakke ned det som er for lite (gjorde det igår) Pusle puslespill Ringe en veninne bare for å prate litt osv...
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Trille har jeg akkurat gjort serru, og det er begrenset hvor langt man fåt gått her jeg bor. Bor i bygda langs riksveien med mye stor transport, så da må jeg kjøre et sted for å få gått skikkelig tur.. Barneklærne ruska jeg opp i her om kvelden. Hehe. Men jeg finner vel på noe =)
Krysia Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Du, hvor gammel er lille Halvor...? Jeg syns jeg er heldig som får tømt søpla og klippa negler i løpet av dagen, jeg! Men regner med at det blir lettere etter hvert.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Han er 3 1\2 mnde gammel Han underholder seg mye på dagen selv mens jeg gjør det jeg må. Er kjempeflink til å ligge under babygymen mens jeg vasker gulv etc. Så sover han 1-2 timer i 12 tiden, og så sover han igjen 2-3 timer nå, og så sover han fra ca 21 til 07
VinterSol+2 Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 kan du ikke komme til meg og gjøre litt husarbeid? for her ser det ikke uuuut! er så fornøyd med meg selv fordi jeg har fått hengt ut en klesvask og satt på en til, bakt niste til i morra og attpåtil fått i meg lunsj!
Gjest Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Hehe. Du tror det ja? Hehe. Bruker flere dager på å komme gjennom alt her også. Men i dag tidlig var jeg skikkelig effektiv mens mini sov litt, så jeg fikk vaska alt skittentøyet og hengt det ut i sola. Så da er det vel bare å ta de inn igjen snart og legge de i skapet.. Skal nesten ikke være hjemme resten av uka serru, så jeg har lagt opp til at jeg skulle gjøre det i dag. I morra skal jeg og mini reise herfre 06.45. Skal være i oslo på NIMI kl 9.15. Og med den trafikken som var her sist jeg skulle dit tør jeg ikke ta noen sjans.. Og på torsdag skal vi til strømmen på shopping, og bytte noen dåpsgaver Alt bra med dere ellers?
VinterSol+2 Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 så flink du er da! prøvd å være litt effektiv i dag jeg og, for i morra skal jeg også ut på reisefot... reiser tidlig om morran til kongsberg, stopper der for å spise frokost hos ei "tante" og så reiser jeg videre innover mot oslo for å treffe resten av reisefølget før vi drar oppover mot hamar... egentlig skulle jeg ha med veslemor, men tror du ikke at reisefølget mitt hadde avtalt uten meg da, så de hadde ikke plass i bilen til barnesete.. "kan du ikke bare ha henne på fanget da?" argh... så jeg må faktisk være fra henne hele dagen, blir sent å komme hjem også, frykter jeg... men hun har det bra med pappaen sin da, jeg er mer bekymra for melkesprengen min! Vi har det veldig bra om dagen. er veldig mye moro å finne på på utsiden av huset, og det bærer huset preg av! huff og huff...
Gjest Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Ha henne på fanget? Hallooo!! Hva skjer om sjåføren bråstopper da? Eller dere blir stoppet i kontroll... Hm.. Nei, hun har det nok best hjemme hos pappa da gitt, når hu ikke kan få sitte i eget sete. Er enig at det er mye mer moro å finne på utenfor husets 4 vegger enn husarbeid. Hehe
VinterSol+2 Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 jeg var faktisk utrolig skuffa over at de tok så lite hensyn til meg og vesla, jeg har tross alt dobbelt så lang vei som dem å reise.. men sånn er det med oslofolk (unnskyld, håper ingen tar seg nær av det jeg sier) men altså; veldig veldig mange av mine venner bor i oslo, og studerer der. og de lever heeelt andre liv enn det vi gjør.. bare tanken på å komme hit for å besøke oss er helt eksotisk for dem, men de forventer lissom at jeg skal kunne hive meg rundt og komme til oslo på et par timers varsel.. -ofte ikke nok tid til at jeg hadde rukket å kjøre dersom jeg hadde hatt lappen en gang! argh.. og dermed regner de lissom ikke med meg da, selvom de vet at jeg skal samme sted som dem, og jeg MÅ gjennom oslo for å komme meg dit, men har altså et godt stykke å reise før jeg kommer så langt også.. nei, da regner de med at jeg er den som skal ta toget hele veien, siden jeg må ha med den ungen, lissom.. vog argumentet er fra en av dem "jeg har ikke veldig mye penger om dagen, skjønner du, så det blir billigere for meg om jeg sitter på i den bilen" hallo, det blir det for meg og det,, som har mer enn dobbelt så dyr reisevei, samt at jeg forsørger en liten baby med studielånet mitt i tillegg.. det mest solidariske hadde jo vært om jeg faktisk fikk plass i den bilen og noen andre tok toget, eller at vi spleiset på alt sammen alle sammen, og så delte mellom oss, lissom... men neida.. ingen som tenker tanken en gang. er jo bare jeg som er vanskelig som vil ha med ungen.. -men sånn er det faktisk når man ammer... men det skjønner vel ikke hippe, travle, single oslostudenter.. (hihi, ok, nå har jeg fått ut litt aggresjon, takk takk..) jammen har jeg snill mann som tar seg fri fra skolen for å passe baby da. så får jeg bare finne meg et toalett og pumpe innimellom... uff.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Jeg er så enig at jeg får ikke sagt det!!!! Jeg bor 1 time fra oslo, og når folk som er oppvokst i byen kommer på besøk så får de jo fnatt!! Det går jo KUER ute på gresset på andre siden av gjerdet hos oss! KAn ikke fatte og begripe at vi klarer og leve med det! Hehehe.. Jaja. Er det da man skal si at Nils Erik er odelsgutt og skal ta over gården til foreldrene sine? (Noe som faktisk er tilfelle.. ) Hehe. Har fått mye kommentarer på den gitt. Men jeg blir helt idiot etter en dag i byen jeg da... DA klarer jeg ikke å reise dit på leeeeeeeeeeeenge.. Hehe. Er ikke noe glad i oslo.. Hehe
VinterSol+2 Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 nei, vet du, før så var drømmen alltid oslo.. bodde der et år, og trivdes veldig godt.. men nå? nei, ellers takk, får helt fnatt.. syns byen er slitsom, og dyrt, og alt for langt til all ting.. (selvom jeg misunner kollektivtrafikktilbudet da..) og særlig nå som jeg har barn! kunne ikke falle meg inn å oppfostre barn i storbyen! nei takk.. drømmebyen min er en liten by som Horten.. med sykkelavstand til all ting, ikke alt for mye trafikk og akkurat passe med folk... jeg ville ropt ut at nils erik er odelsgutt, at jeg skal bli gardskjerring og vært stolt av det! herligheten, 1 time fra oslo er vel ikke mye? Vi bort halvannen time med bil, med med buss tar det jo fort 2,5 timer da.. skulle jo tro vi bodde på en øde øy i stillehavet. ingen av mine oslovenner har kommet på besøk enda, selvom det går buss fra sentrum oslo og nesten forbi huset vårt hver time hele døgnet! og vi har bodd her i over et år! "nå er det lenge siden vi har sett deg, du får si i fra neste gang du er i oslo" eller "nå må du komme deg til oslo snart.." når jeg foreslår at folk skal ta seg turen hit, bare ler de, som om jeg tøyser, lissom.. *provosert*
mayaya Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Jeg har sååå mye jeg er nødt til å gjøre i dag... men mini vil IKKE ligge alene i dag.. bra kombo. Kom hit og hjelp meg litt da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå