Kosel Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 la lillegutt på magen på leketeppet, han elsker å ligge på magen... han har helt siden han var en ukes tid vært veldig aktiv og prøvd å rulle rundt. Og jaggu klarte han det ikke i dag..plutselig lå han på ryggen... så overrasket da..DET gliset..hehe (8uker til torsdagen)
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Hehe... De er da søte. Mini drev også på slik da han var mindre og rullet (eller tippet) rundt fra magen til ryggen i noen uker før han sluttet med det. Han også så litt sjokkert ut i starten, var jo bare 3 uker, men gikk seg til. Så fikk han bedre balanse, så nå gjør han det ikke lenger :-) Er blitt 3 mnd. Sønnen din ruller nok ikke rundt med vilje selv om det kan se slik ut, det er ganske vanlig at de tipp/ruller rundt fra magen til ryggen en periode når de er rundt 1-3 mnd før de slutter med det igjen og så begynner å rulle bevist fra rygg til mage og så evt bevist fra mage til rygg igjen. Men er jo lov å være stolt lkevel da, vi mødre kan få bli stolte av alt vi vil som barna gjør! :-)
Mamman til M&E Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Min gjorde også det når han var 8 uker og han såg veldig forundret ut, før han gliste brett :-) Ble kjempestolt jeg også da men han sluttet etterhvert med det en periode før han begynte å gjøre det mer bevisst. Litt bedagelig anlagt min lillemann så han snur seg fortsatt sjelden og han er 6 mnd nå :-)
Kosel Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 veit men veldig søtt alikevel:)
Mamman til M&E Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Helt enig og du har all grunn til å føle det stolt, kjempesøtt er det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå