Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

la lillegutt på magen på leketeppet, han elsker å ligge på magen... han har helt siden han var en ukes tid vært veldig aktiv og prøvd å rulle rundt. Og jaggu klarte han det ikke i dag..plutselig lå han på ryggen... så overrasket da..DET gliset..hehe (8uker til torsdagen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... De er da søte. Mini drev også på slik da han var mindre og rullet (eller tippet) rundt fra magen til ryggen i noen uker før han sluttet med det. Han også så litt sjokkert ut i starten, var jo bare 3 uker, men gikk seg til. Så fikk han bedre balanse, så nå gjør han det ikke lenger :-) Er blitt 3 mnd. Sønnen din ruller nok ikke rundt med vilje selv om det kan se slik ut, det er ganske vanlig at de tipp/ruller rundt fra magen til ryggen en periode når de er rundt 1-3 mnd før de slutter med det igjen og så begynner å rulle bevist fra rygg til mage og så evt bevist fra mage til rygg igjen. Men er jo lov å være stolt lkevel da, vi mødre kan få bli stolte av alt vi vil som barna gjør! :-)

Skrevet

Min gjorde også det når han var 8 uker og han såg veldig forundret ut, før han gliste brett :-) Ble kjempestolt jeg også da men han sluttet etterhvert med det en periode før han begynte å gjøre det mer bevisst. Litt bedagelig anlagt min lillemann så han snur seg fortsatt sjelden og han er 6 mnd nå :-)

Skrevet

Helt enig og du har all grunn til å føle det stolt, kjempesøtt er det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...