EJsinMamma Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Nattinatt, du så at sambo ville komme hjem i godt tid før helga? hvorfor tror du det? Jeg vil bare vite, for planen var de skulle være der til søndag men har en liten følelse på at de kan komme før.. Ser du hvorfor? Han var som sakt på jakt med et jaktlag... han er født 090275
nattinatt Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hallo Det første som slår meg er det at de har fått de dyra de skal ha tak i,det som ligger innunder kvoten deires.Eg føler han heime med deg i helga eg.Får håpe eg får rett her då!!Klem
EJsinMamma Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 det gjør du helt sikkert de kommer hjem på lørdag på dagen tror jeg Men de har ikke kvote sånn sett! De skyter i sitt eget fylke å har ikke kvote da:) Men du: Du snakka om fødselen min tidligere; er litt usikker her.. Du nevnte noe med 19 sept så okt og noe med 11 og slik er usikker på hva som er hva. altså ser du når jeg føder? Har termin 14 oktober ( UL ) og menstermin 19 okt. Ser du når jeg føder og om lillemann er stor? født 110187
nattinatt Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 Hallo Du eg føler fødsel næremere den 14 okt enn den 19 okt.Eg får opp 3730 gr på guten din.Stor klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå