Gå til innhold

Varm mage i syden .

Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er i syden for tiden, Bulgaria.

Men er litt redd for aa sole meg, magen blir kjempe fort varm og de dagene jeg har solet meg har jeg kjent mye mindre bevegelse enn de dagene vi har hatt daarlig vaer .

Noen som vet om dette er farlig og boer unngaas?

Er forresten 23 uker paa torsdag .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal selv til varmere strøk snart, og har fått beskjed om å drikke mye vann, bruke solkrem og ikke bli overopphetet!!

Hvis du kjenner at det blir mindre bevegelse inne i magen, så synes jeg du bør drikke mer vann, og dekke til magen så den ikke blir så varm.

Skrevet

heisann, jeg kom hjem fra tyrkia for to uker siden og der va det 40 grader. Jeg turde ikke sole magen da den første tiden men la den framm i sola di siste to dagene jeg var der, det var ganske herlig i grunnen... KJente heller ikke noe extra me liv da men følte meg mye bedre i varmere strøk enn når jeg kom hjem da. HAr egentlig ikke noen gode råd men du kan sikkert sole den litt men dekke den til hvis det blir alt for varmt. Trodde egentlig at det var godt for barnet...???

Skrevet

Drikk masse vann og ikke bli overopphetet. Du merker ubehag i hele kroppen om du blir for varm. Det bor da gravide folk i syden også, så det går nok bra.

Skrevet

jeg var i bulgaria i beg av svangerskapet... jeg drakk mye vann og la en våt hånduk over magen.. dyppet den ofte i vannet og badet mye.... sørg for at magen er mye i skygge og nedkjølt....

Skrevet

Det er ingen fare. Barnet tar ikke skade av det, Man skal bare passe seg for å bli overopphetet. Og drikke masse vann.

Gravide har lettere for og bli brune/solbrente pga de ekstra hormonene man har i kroppen.

Så pass på å ikke ligge for lenge samt avkjøl deg med ett bad ofte.

Jeg bor selv for tiden i varmen og det vi kaller syden.

men skal innrømme jeg lengter etter høsten, regnet og kulden i Norge nå.

Drar hjem om 2 uker til videre hjem i Norge frem til permisjonen. Jippi:-) 1. vinter på ca 10 år:-)

Skrevet

Takk for mange fine svar .

Kan ikke avkjoele meg i vannet, er ekstremt kaldt, det har vaert regn, overskyet, masse vind og ekstremt kaldt den uka vi har vaert her, har bare hatt to dager med sol, og da var det 30 grader og skyfrihimmel. saa vannet her er faktisk godt under 20 grader og det synes jeg er for kaldt . Har vaert uti en gang, og da var jeg blaa med pels naar jeg kom opp .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...