Gå til innhold

lekker fostervann???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg er akkurat 32 uker i dag. har vært veldig plaga med utflod de siste ukene. men de siste dagene har det hendt at det opptil flere ganger om dagen renner dråper med noe som ligner utvannet utflod nedover lårene mine! må gå med innlegg hele dagen, noe som ikke ahr vært nødvendig før. det jeg lurer på, er om dette er utflod, eller om det kan være fostervann? dere som sier at dere lekker fostervann, kan dere forklare hvordan det ser ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du ikke er sikker,bør du snakke med jordmoren din.det bør sjekkes!jeg misstenkte det på mitt første svangerskap og ble sjekket...heldighvis var det ikke det for min del...men det er veldig viktig at du får sjekker det uansett :)

Skrevet

ja, burde vel ta kontakt med jm.. men jm-senteret har jo bare ringetid fra 8.15-09! og skoledagen min begynner akkurat kvart over åtte, så det passer så dårlig.. er det noen som veit om andre plasser man kan ringe? holder til i tromsø...

Skrevet

du kan helt fint ringe rett til føde...det er dit jm hadde sendt deg alikevel:)

Skrevet

Jeg hadde ringt føden, ja!

Mye bedre å spørre noen som virkelig peiling, og de sier at du ikke skal være redd for å spørre. Det tar jo bare et lite minutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...