3,14 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Hei, er det flere som har problemer med å vaske i hudfoldene i nakken og halsen? Er jo litt "ekstra" hud der, og med gulping samler det seg gjerne litt rester som ikke lukter så godt.. . Men det er et vanskelig sted å komme til, noen som har gode råd???
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 legg babyen din på magen så h*n ser rett frem, da kommer du til... ellers kan du legge h*n på ryggen, ta en finger under haken og løfte hodet litt bakover... prøv gjerne å lufttørke liggende på magen også, ellers blir det jo veldig lett sårt
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Vi legger henne på ryggen på stellebordet, står bak henne og holder en tube med en krem som har turkis farge på utsiden. Holder den langt bak slik at hun må strekke hodet bakover. Da kommer vi godt til i halsfoldene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå