Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 jeg er i uke 30 og er plutselig blitt kjempekvalm. Orker ikke mat heller.. Har ikke vært noe plaget med dette tidligere i svangerskapet- Noen andre som har opplevd dette? Kan det være noe som bør undersøkes?
Bdancer Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg er i uke 29 og har begynt å bli kvalm igjen... spesielt etter frokost. Det er visst normalt. Sikkert fordi babyen begynner å presse på organer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå